ONKO KUKAAN KÄYNYT...

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ahistunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ahistunut

Vieras
Yksityisen kautta magneettikuvassa jossa kuvattiin niskaa? Paljonko maksoi ja paljonko kela korvasi vai korvasiko? Oliko lähete helppo saada vai jouduitko "ruinaamaan" sitä lääkäriltä?
 
Alkuperäinen kirjoittaja nääsis:
Miksi haluat magneettikuvaukseen? Eiköhän yksityislääkäri määrää helpostikin magneettikuvaukseen, tuohan se rahaa yksityissairaalalle...

No niin minäkin olin ajatellut, mutta yksityinen lääkäri sanoi minulle että "mielipiteeni on se että magneettikuvaus tässä tapauksessa on turha koska ei sieltä todennäköisesti mitään löydy".
Hän laittoi lähetteen fysiatrille, vaikka kerroin kärsineeni tästä vaivasta jo pitkään ja sen pahentuvan kokoajan, kerroin myös käyneeni pian 10v.ajan säännöllisesti hierojalla ja olen kokeillut mm.naprapaattia,kiropraktikkoa jne jne, mutta mikään ei ole tuonut apua.
Tänään kävin hammaslääkärissä ja oli todella vaikea maata siinä tuolissa kun niska veti niin jumiin että jouduttiin pitämään monta taukoa, tuntui että happi loppuu ja lopulta koko selkä kramppasi. Hammaslääkäri sanoi että minulle ei voida tehdä juurihoitoa ennenkuin niska on kunnossa, koska siinä pitää pystyä makaamaan suu auki koko hoidon ajan eikä taukoja voi pitää.
Epäilen itse että niskassa on joku hermo puristuksissa tms. ja saan mielenrauhan vasta kun pääsen magneettikuvaan :( Tämä vaikuttaa koko elämääni ja tulevaisuuteni, koska haittaa elämistä jo siinämäärin että ei pysty paljoa tekemään.
 

Yhteistyössä