Onko kotigastronomin jälleenmyyjiä paikalla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja uuteen vuoteen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

uuteen vuoteen

Vieras
Olisin kiinnostunut aloittamaan jälleenmyyjänä. Aluksi ihan itselle tutustuen tuotteisiin. Kuinka usein kuvastot ilmestyy ja maksaako ne? Itselläni ei ole kokemusta mistään jälleenmyynnistä, eli kaikki tieto on tervetullutta! Olen laittanut sähköpostia lähimmälle jälleenmyyjälle, mutta hän ei ole vastannut...Kiitos etukäteen!

Alkuperäinen kirjoittaja uuteen vuoteen:
Alkuperäinen kirjoittaja Myyjä:
Kotigastronomeilla ei ole mitään kuvastoja.

Miten niitä sitten myydään tutuille/ystäville jos ei ole kuvastoja??

Erilaisia esitteitä on olemassa, mutta tärkein o tietysti esittelemällä tuotteita. Maistattamalla , haistattamalla

Mä voin vastailla sun kysymyksiin jos haluat tietoa. Olen muutaman vuoden ollut toiminnassa mukana, joten jotain tiedän. Ja ihan heti sanon, ettei kannata lähteä mukaan ainakaan esim tän palstan kautta, jollei myyjä ole läheltä itseäsi. Se vaatii aika paljon "opettajalta", jos haluaa oikeasti opettaa toiselle homman. Nimim. Vaille tukea jäänyt

Alkuperäinen kirjoittaja Myyjä:
Mä voin vastailla sun kysymyksiin jos haluat tietoa. Olen muutaman vuoden ollut toiminnassa mukana, joten jotain tiedän. Ja ihan heti sanon, ettei kannata lähteä mukaan ainakaan esim tän palstan kautta, jollei myyjä ole läheltä itseäsi. Se vaatii aika paljon "opettajalta", jos haluaa oikeasti opettaa toiselle homman. Nimim. Vaille tukea jäänyt

Joo ei ollut tarkoituskaan liittyä tämän palstan kautta. Ajattelin vaan kysyä jotain yleistä, jos sattuu olla asiantuntijoita paikalla... Voinko laittaa sinulle myyjä esim. sähköpostia? Tässä olisi minun, jos haluat kertoa jotain. markki.75@netikka.fi

Yhteistyössä