N
nonna
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja nonna:Oma moka kun olet lasten kanssa 24/7 etkä ota lainkaan omaa aikaa. Kai sulla mies on ja muitakin läheisiä???
Mies on, käy töissä. Omaa aikaa on joskus, ei mitenkään säännöllisesti. Ei oo kavereita eikä harrastuksia muuta kuin mitä nyt kotona tulee touhuttua.
Hanki harrastus ja kavereita. Tai oletko sitä sorttia joka odottaa asioiden tapahtuvan itsestään? Miehesi on totta kai yrittäjä joka työmatkailee 3 viikkoa putkeen ja siksi et saa omaa aikaa. Niin se menee aina näissä nyyhkyvalitustarinoissa.