Onko kokemuksia hormonikierukka/raskautuminen?

Tänne tulin ,kun alkaa tuota ikää olemaan liki 40v.:D
Eli meillä on 3 lasta nyt.Kierukka nappastiin eilen pois,tarkoituksena raskautua viimeisen kerran:heart:

Edellinen raskaus sai hienosti alun alle kuukauden kierukan poistamisesta,mutta vahvasti uskon,että näin onnekkaita emme ole tällä kertaa.

Haluaisin hieman kokemuksia ja tietoa muilta.
 
:D No jopas..Nyt sitten toivotaan,että meilläkin tärppäisi taas nopsaa.Nopeasti olet raskautunut kaikissa kerroissa.
Ultrassa näkyi,että munasarjat toimivat hyvin,joten estettä sen puolesta ei pitäisi olla.=)
 
:) Itse olen 37v.Nopeasti raskauduit Leenuliinukka ,sinäkin.Pidetään peukkuja,että vauva päättää syntyä näin juhannuksen aikaan.Pikkuinen saa lipun salkoon ,jos huomenna syntyy.
Kaikkea hyvää teille!!
 
Heips! Mulla kesti 6kk hormonikierukan poistosta ennen kuin raskaaksi tulin :O.. huomena olisi la. mutta enpä usko että masuasukki sieltä tulee vielä.. oireita on ollut mutta ne on loppuneet kun seinään :) esikoinen syntyi viikolla 36, toinen viikolla 38 ja kolmas viikolla 39, ja tämä antaa nyt itteään ootatuttaa :heart:
 
Miinä
Itselt otettiin 4 kk sitten hormonikierukka pois ja vähän vaihtelevin fiilisten kanssa toivotaan plussausta, epätoivo, toivo ja tunne että on mutta ei kuitenkaan ole :) Hienoa et toisil se käy niin äkkiä:flower:
 
Mulla on kolme lasta, joista kaksi ekaa saatu siinä 25 molemmin puolin. Saivat alkunsa melkeinpä ajatuksesta.

Kolmas, jonka sain yli kolmekymppisenä olikin jo haastavampi. Kierukka otettiin pois ja siitä 10kk kuluttua raskaustesti näytti plussaa. Sitten parin kuukauden päästä ultrassa ei saatu selvää, mitä siellä on. Keskeytynyt keskenmeno/tuulimuna, sitten kaavintaan. Yksi pahimpia kokemuksiani.

Siitä menikin taas 10 kk ja seuraava plussa, joka sitten menikin onnelliseen loppuunsa.
 

Yhteistyössä