tonttuaatos
haluisin uuden koiran, jonkun pienen. Mutta minkä rodun. Kun tuo nykyinen kultainen noutaja haisee niin vietävästi koiralle. Eli sellainen märän koiran löyhkä ollut pennusta pitäen...
ei kaik koiria saa pestä joka päivä!Tassut ja mahan alus kurakeleillä vaan päivittäin.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Musta on käytävä päivittäin suihkussa plus kakan jälkeen aina, niin isojen kuin pienten. Hajujen estämiseksi juuri.
Villakoiraa ainakin on pakko pestä koko ajan, että pysyis valkeana eikä haisisi.Alkuperäinen kirjoittaja hau:ei kaik koiria saa pestä joka päivä!Tassut ja mahan alus kurakeleillä vaan päivittäin.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Musta on käytävä päivittäin suihkussa plus kakan jälkeen aina, niin isojen kuin pienten. Hajujen estämiseksi juuri.
Aijaa. Mun mies on yleensä tosi tarkka koirien hajuista. Mun siskolla on springeri ja MUN MIES sanoi koiran nähdessään, että tämmösen hänkin vois ottaa, kun se ei haise pahalle ja on niin kiltti. Ja se on paljon seAlkuperäinen kirjoittaja -:Miltei kaikissa spanieleissa on se kuvottava koiranhaju! :x
nii tekee...kokok asunto haisee...kädet haisee ku paljon paijaann---mut haiskoon,mä rakastan!Alkuperäinen kirjoittaja hyi:ja labradori haisee kans :x
Eli valkoista koiraa ei siis kannata ottaaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Villakoiraa ainakin on pakko pestä koko ajan, että pysyis valkeana eikä haisisi.Alkuperäinen kirjoittaja hau:ei kaik koiria saa pestä joka päivä!Tassut ja mahan alus kurakeleillä vaan päivittäin.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Musta on käytävä päivittäin suihkussa plus kakan jälkeen aina, niin isojen kuin pienten. Hajujen estämiseksi juuri.
Eikä! Ihan totta!!! Meillä on sprinkku ja siinä on kyllä niin voimakas ominaishaju että huhhei! Kai se miehes on rapsutellu oikeen kunnolla sitä koiraa. Mutta se on totta että springerit on kilttejä! =)Alkuperäinen kirjoittaja ananaskirsikka:Aijaa. Mun mies on yleensä tosi tarkka koirien hajuista. Mun siskolla on springeri ja MUN MIES sanoi koiran nähdessään, että tämmösen hänkin vois ottaa, kun se ei haise pahalle ja on niin kiltti. Ja se on paljon seAlkuperäinen kirjoittaja -:Miltei kaikissa spanieleissa on se kuvottava koiranhaju! :x
Se on keskikokoinen, ja "koko ajan" = päivittäin ja aina kakan jälkeen.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Eli valkoista koiraa ei siis kannata ottaaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Villakoiraa ainakin on pakko pestä koko ajan, että pysyis valkeana eikä haisisi.Alkuperäinen kirjoittaja hau:ei kaik koiria saa pestä joka päivä!Tassut ja mahan alus kurakeleillä vaan päivittäin.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Musta on käytävä päivittäin suihkussa plus kakan jälkeen aina, niin isojen kuin pienten. Hajujen estämiseksi juuri.
Onko teillä iso, keskikokoinen vai kääpiö villakoira? Mitä tarkoittaa että on pestävä koko ajan? Joka päivä? Vai joka lenkityksen jälkeen?
Joo, kyllä se sitä rapsutteli. Eihän niistä vietävistä pääse eroon, kun kerran alat rapsuttaanAlkuperäinen kirjoittaja -:Eikä! Ihan totta!!! Meillä on sprinkku ja siinä on kyllä niin voimakas ominaishaju että huhhei! Kai se miehes on rapsutellu oikeen kunnolla sitä koiraa. Mutta se on totta että springerit on kilttejä! =)Alkuperäinen kirjoittaja ananaskirsikka:Aijaa. Mun mies on yleensä tosi tarkka koirien hajuista. Mun siskolla on springeri ja MUN MIES sanoi koiran nähdessään, että tämmösen hänkin vois ottaa, kun se ei haise pahalle ja on niin kiltti. Ja se on paljon seAlkuperäinen kirjoittaja -:Miltei kaikissa spanieleissa on se kuvottava koiranhaju! :x
Nooh jos se siskosi oli just äskettäin sen pessyt niin ei lemahtanut! Meillä tuo springeri haisee joka kerta kun tulee ulkoa lumesta peuhaamasta, lempihuvia se! =)Alkuperäinen kirjoittaja ananaskirsikka:Joo, kyllä se sitä rapsutteli. Eihän niistä vietävistä pääse eroon, kun kerran alat rapsuttaanAlkuperäinen kirjoittaja -:Eikä! Ihan totta!!! Meillä on sprinkku ja siinä on kyllä niin voimakas ominaishaju että huhhei! Kai se miehes on rapsutellu oikeen kunnolla sitä koiraa. Mutta se on totta että springerit on kilttejä! =)Alkuperäinen kirjoittaja ananaskirsikka:Aijaa. Mun mies on yleensä tosi tarkka koirien hajuista. Mun siskolla on springeri ja MUN MIES sanoi koiran nähdessään, että tämmösen hänkin vois ottaa, kun se ei haise pahalle ja on niin kiltti. Ja se on paljon seAlkuperäinen kirjoittaja -:Miltei kaikissa spanieleissa on se kuvottava koiranhaju! :x
Kiltti kuin mikäkin on tämä siskon 'poika'. Se antaa vääntää itsensä vaikka solmuun. Olen ihmetellyt niitä puheita, että näissä olisi muka paljon agressiivisia piirteitä...
Oletko ajatellut, että sille voi tulla kirppuja tai ihoon näppyjä?Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Meidän mammutti on käynyt tasan 2 kertaa suihkussa. Ekan kerran noin 4 kk ikäisenä, kun junnu keksi levittää siihen pullollisen Fairyä. Tokan kerran noin 3 veenä, kun piski keksi mennä mutalammikkoon uimaan. Koira on nyt 12 v eikä edelleenkään haise yhtään sen ihmeellisemmälle kuin pehmolelutkaan. Pieni koira toi ei kuitenkaan ole, mutta ei mikään jättikään.