onko koirarotuja jotka ei haise koiralle? Tai kuinka usein ne pitäis pestä?

  • Viestiketjun aloittaja tonttuaatos
  • Ensimmäinen viesti
tonttuaatos
haluisin uuden koiran, jonkun pienen. Mutta minkä rodun. Kun tuo nykyinen kultainen noutaja haisee niin vietävästi koiralle. Eli sellainen märän koiran löyhkä ollut pennusta pitäen...
 
hau
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Musta on käytävä päivittäin suihkussa plus kakan jälkeen aina, niin isojen kuin pienten. Hajujen estämiseksi juuri.
ei kaik koiria saa pestä joka päivä!Tassut ja mahan alus kurakeleillä vaan päivittäin.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja hau:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Musta on käytävä päivittäin suihkussa plus kakan jälkeen aina, niin isojen kuin pienten. Hajujen estämiseksi juuri.
ei kaik koiria saa pestä joka päivä!Tassut ja mahan alus kurakeleillä vaan päivittäin.
Villakoiraa ainakin on pakko pestä koko ajan, että pysyis valkeana eikä haisisi.
 
No...
meidän lyhytkarvainen chihuahua ei juurikaan haise koiralle (ei kyllä varmaan ole kaikkien mielestä edes koira, heh). Sitä pestään parin kuukauden välein, mutta tuoksu on tosi mieto. Toisin kuin monilla muilla roduilla.
 
Alkuperäinen kirjoittaja -:
Miltei kaikissa spanieleissa on se kuvottava koiranhaju! :x
Aijaa. Mun mies on yleensä tosi tarkka koirien hajuista. Mun siskolla on springeri ja MUN MIES sanoi koiran nähdessään, että tämmösen hänkin vois ottaa, kun se ei haise pahalle ja on niin kiltti. Ja se on paljon se :LOL:
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja hau:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Musta on käytävä päivittäin suihkussa plus kakan jälkeen aina, niin isojen kuin pienten. Hajujen estämiseksi juuri.
ei kaik koiria saa pestä joka päivä!Tassut ja mahan alus kurakeleillä vaan päivittäin.
Villakoiraa ainakin on pakko pestä koko ajan, että pysyis valkeana eikä haisisi.
Eli valkoista koiraa ei siis kannata ottaa:)
Onko teillä iso, keskikokoinen vai kääpiö villakoira? Mitä tarkoittaa että on pestävä koko ajan? Joka päivä? Vai joka lenkityksen jälkeen?
 
-
Alkuperäinen kirjoittaja ananaskirsikka:
Alkuperäinen kirjoittaja -:
Miltei kaikissa spanieleissa on se kuvottava koiranhaju! :x
Aijaa. Mun mies on yleensä tosi tarkka koirien hajuista. Mun siskolla on springeri ja MUN MIES sanoi koiran nähdessään, että tämmösen hänkin vois ottaa, kun se ei haise pahalle ja on niin kiltti. Ja se on paljon se :LOL:
Eikä! Ihan totta!!! Meillä on sprinkku ja siinä on kyllä niin voimakas ominaishaju että huhhei! Kai se miehes on rapsutellu oikeen kunnolla sitä koiraa. :D Mutta se on totta että springerit on kilttejä! =)
 
outi
mä pidin tuttuni lyh.karvaista chihuahuaa 3minsaa sylissä ja sen jälkeen meni kotona paita pesuun, kun se haisi niin koiralle. Eli kyllä nekin voi haista...

Colliet ja minicolliet haisee kans ihan törkeesti...
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja hau:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Musta on käytävä päivittäin suihkussa plus kakan jälkeen aina, niin isojen kuin pienten. Hajujen estämiseksi juuri.
ei kaik koiria saa pestä joka päivä!Tassut ja mahan alus kurakeleillä vaan päivittäin.
Villakoiraa ainakin on pakko pestä koko ajan, että pysyis valkeana eikä haisisi.
Eli valkoista koiraa ei siis kannata ottaa:)
Onko teillä iso, keskikokoinen vai kääpiö villakoira? Mitä tarkoittaa että on pestävä koko ajan? Joka päivä? Vai joka lenkityksen jälkeen?
Se on keskikokoinen, ja "koko ajan" = päivittäin ja aina kakan jälkeen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja -:
Alkuperäinen kirjoittaja ananaskirsikka:
Alkuperäinen kirjoittaja -:
Miltei kaikissa spanieleissa on se kuvottava koiranhaju! :x
Aijaa. Mun mies on yleensä tosi tarkka koirien hajuista. Mun siskolla on springeri ja MUN MIES sanoi koiran nähdessään, että tämmösen hänkin vois ottaa, kun se ei haise pahalle ja on niin kiltti. Ja se on paljon se :LOL:
Eikä! Ihan totta!!! Meillä on sprinkku ja siinä on kyllä niin voimakas ominaishaju että huhhei! Kai se miehes on rapsutellu oikeen kunnolla sitä koiraa. :D Mutta se on totta että springerit on kilttejä! =)
Joo, kyllä se sitä rapsutteli. Eihän niistä vietävistä pääse eroon, kun kerran alat rapsuttaan ;) :LOL:

Kiltti kuin mikäkin on tämä siskon 'poika'. Se antaa vääntää itsensä vaikka solmuun. Olen ihmetellyt niitä puheita, että näissä olisi muka paljon agressiivisia piirteitä... :eek:
 
-
Alkuperäinen kirjoittaja ananaskirsikka:
Alkuperäinen kirjoittaja -:
Alkuperäinen kirjoittaja ananaskirsikka:
Alkuperäinen kirjoittaja -:
Miltei kaikissa spanieleissa on se kuvottava koiranhaju! :x
Aijaa. Mun mies on yleensä tosi tarkka koirien hajuista. Mun siskolla on springeri ja MUN MIES sanoi koiran nähdessään, että tämmösen hänkin vois ottaa, kun se ei haise pahalle ja on niin kiltti. Ja se on paljon se :LOL:
Eikä! Ihan totta!!! Meillä on sprinkku ja siinä on kyllä niin voimakas ominaishaju että huhhei! Kai se miehes on rapsutellu oikeen kunnolla sitä koiraa. :D Mutta se on totta että springerit on kilttejä! =)
Joo, kyllä se sitä rapsutteli. Eihän niistä vietävistä pääse eroon, kun kerran alat rapsuttaan ;) :LOL:

Kiltti kuin mikäkin on tämä siskon 'poika'. Se antaa vääntää itsensä vaikka solmuun. Olen ihmetellyt niitä puheita, että näissä olisi muka paljon agressiivisia piirteitä... :eek:
Nooh jos se siskosi oli just äskettäin sen pessyt niin ei lemahtanut! :D Meillä tuo springeri haisee joka kerta kun tulee ulkoa lumesta peuhaamasta, lempihuvia se! =)
Mut on toikin niin kiltti että, koskaan se ei oo ärähtäny lapsille! Mutta energiaa on vaikka muille jakaa, aivan väsymätön tarmonpesä! Eli jatkuvaa aktiviteettia vaatii.
 
Keittiönoita
Meidän mammutti on käynyt tasan 2 kertaa suihkussa. Ekan kerran noin 4 kk ikäisenä, kun junnu keksi levittää siihen pullollisen Fairyä. Tokan kerran noin 3 veenä, kun piski keksi mennä mutalammikkoon uimaan. Koira on nyt 12 v eikä edelleenkään haise yhtään sen ihmeellisemmälle kuin pehmolelutkaan. Pieni koira toi ei kuitenkaan ole, mutta ei mikään jättikään.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Meidän mammutti on käynyt tasan 2 kertaa suihkussa. Ekan kerran noin 4 kk ikäisenä, kun junnu keksi levittää siihen pullollisen Fairyä. Tokan kerran noin 3 veenä, kun piski keksi mennä mutalammikkoon uimaan. Koira on nyt 12 v eikä edelleenkään haise yhtään sen ihmeellisemmälle kuin pehmolelutkaan. Pieni koira toi ei kuitenkaan ole, mutta ei mikään jättikään.
Oletko ajatellut, että sille voi tulla kirppuja tai ihoon näppyjä?
 

Yhteistyössä