Miksi teidän pitää herätä, jos äijä lähtee aamulla töihin? Kai aikuinen mies itse saa aamupalan väsättyä?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Minä tiedän tuon kaiken, mutta miten saada myös mies tajuamaan? Vai onko oikeasti ainut vaihtoehto alistua tai erota?
Oisko terapia kova sana? Miehen pitäisi nyt ymmärtää, ettei voi sekä syödä että säästää kakun. Ja jos sun puheista ei perusta, niin sitten ammattilaisen.
Viimiseksi pyytäisin vaihtamaan työaikoja, mutta kun tuntuu vuosien jälkeen, ettei mikään puhe mene perille. Ja kyllä olen hoitovapaan jälkeen menossa töihin ja lasten välissä olen ollut töissä. Silloin hoidan lapset aamulla, vien hoitoon. Haen hoidosta ja hoidan yksin illan... Tyhmä tai ei. Haluaisin perhe-elämän saada toimimaan, mutta yksin minusta ei siihen ole. Mies ei kuitenkaan halua poikamieheksi, vaan haluaa pitää perheen, kunhan sille ei tarvitse tuhlata aikaa. Ja "tähteitä" on yleensä kaapissa, mutta mies haluaisi lämpöisen ruoan töistä tullessa ( siis ei lämmitettävää ). Harvemmin hänelle ruokaa erikseen teen, vaan saatan laittaa päivällisen aikaisemmin, jolloin me sitten lasten kanssa lämmitämme sitä myöhemmin.
Nyt kun tätä kirjoittaa, niin meidän perhe-elämä on aika olematon, ja vaikutan alistetulta vaimolta. Ehkä näin, mutta miten päästä tästä ilman eroa?
Alkuperäinen kirjoittaja ööööö;24487328:Jos menee illallaa nukkumaan 22.00 ja herää esim. 4.30 siinä ehtii nukkumaan 6,5 tuntia, ja jos tarvitsee enemmän ni nukkumaan 21.00.
Jos herätys on vaikka 5.30 ja menee nukkumaan 21.00 niin ehtii nukkua 8,5 tuntia mikä on jo aika paljon. Ihan on itsestään kiinni, millaset ne yöunet on.