jostain siitä tiistinkallion lähettyviltä?tai edes tietäis paikkaa?
onko millasta seutua?koulua/päiväkotia siinä lähellä?
onko millasta seutua?koulua/päiväkotia siinä lähellä?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Panppe:Mä olen espoossa asunut käytännössä koko ikäni jja sen voin sanoa, että Matinkylään en koskaan muuttaisi. Jos teillä on vaihtoehtoja niin suosittelen lämpimästi miettimään hyvin tarkasti :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja Panppe:Mä olen espoossa asunut käytännössä koko ikäni jja sen voin sanoa, että Matinkylään en koskaan muuttaisi. Jos teillä on vaihtoehtoja niin suosittelen lämpimästi miettimään hyvin tarkasti :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:ahaa joo
on meillä vaihtoehtoja mutta aina joku sanoo huonoksi ja kehuu jotain muuta paikkaa,jonka sitten taas suurinosa haukkuu jne :headwall: sitten kun tulee täältä reilu 600km päästä niin ei oikeesti oikeen tiedä niistä paikoista :/
on meillä vaihtoehtoja mutta aina joku sanoo huonoksi ja kehuu jotain muuta paikkaa,jonka sitten taas suurinosa haukkuu jne :headwall: sitten kun tulee täältä reilu 600km päästä niin ei oikeesti oikeen tiedä niistä paikoista :/
Alkuperäinen kirjoittaja poikia3:Piti ihan kartasta vilkaista, kun nimeen liittyi tuo tiisti ja oikeassa olin.
Myynti-ilmoituksiin tuo paikka laitetaan nimellä Tiistilä, asunnot ovat tuolla alueella kalliimpia kuin Matinkylässä, alue on uudempi ja ilmeisesti huomattavasti rauhallisempi kuin varsinainen Matinkylä, näkyy olevan tosi lähellä mertakin.
Eli minä varmaan tarttuisin tähän. kartta.hel.fi näyttää, että lähellä on myös päiväkoti.