onko paikalla ketään Espoon Matinkylästä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minä

Vieras
lähinnä siitä ison-omenan läheisyydestä? niistä uusista/uudehkoista taloista. onko millasta seutua asua? missä on lähimmät koulut ja päiväkodit? onko hyvät? =)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Matinkylä ei mistään kohtaa hyvä! Valitse mielummin Niittykumpu, Olari, Tapiola tai vähän kauempaa Espoonlahti!

ai :o no mikä siinä on huonoa? :/ haluisin niin kovasti sinne omenan ns "taakse" niihin kerrostaloihin... en tiedä ketään joka siellä asuis, niin en aluetta sen tarkemmin tunne...

Matinkylällä on huono maine, en sit tiiä onko parantunut. Itse oon koko ikäni asunut Espoossa ja tunnen porukkaa Matinkylästä. Oon siellä paljon viettänyt aikaani. Alemman sosiaaliluokan edustajia paljon!

mää en taas ymmärrä kuin joku haluaa asumaan noihin uusiin betonikyliin kuten Matinkylän keskus ja samoten Leppävaaran keskus.. kauheita sumppuja ja verhot kun avaa, näkee suurinpiirtein naapurin naaman.. :(

Alkuperäinen kirjoittaja Öö:
mää en taas ymmärrä kuin joku haluaa asumaan noihin uusiin betonikyliin kuten Matinkylän keskus ja samoten Leppävaaran keskus.. kauheita sumppuja ja verhot kun avaa, näkee suurinpiirtein naapurin naaman.. :(

no siks just :D
oon kyllästyny tälläseen rauhalliseen rivarielämään, haluun nimenomaan kerrostaloon ja tuo omenan läheisyys kiinostais just ihmisvilinän takia =) toinen vaihtoehto olis helsingin keskusta, mutta mies ei innostu tippaakaan :o :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Matinkylällä on huono maine, en sit tiiä onko parantunut. Itse oon koko ikäni asunut Espoossa ja tunnen porukkaa Matinkylästä. Oon siellä paljon viettänyt aikaani. Alemman sosiaaliluokan edustajia paljon!

No kyllä se alue on parantunut entisestä, varsinkin just nuo Omenan lähelle tulleet uudet alueet. Mä ainakin muuttaisin jos vaan olisi rahaa.

Eikä se vanhan ostarinkaan seutu enää ole niin paha kuin joskus 90-luvun alussa.

Mun yks kaveri (lapseton) asuu poikaystävineen Matinkylässä niissä aika uusissa taloissa Omenan lähellä ja hyvin ovat tietääkseni viihtyneet! Tosin käyvätkin kai aika paljon ulkona syömässä, shoppailemassa ym., eli en tiedä miten hyvin voi verrata lapsiperheeseen.

Päiväkodeista en tiedä mutta ainakin pienemmille ja kotiäideille Omenassa on seurakunnan tilat joissa äiti-lapsitoimintaa ja asukaspuisto, joita molempia olen kuullut kehuttavan. Itse voisin ehkä muuttaakin jollen hinkuisi niin kovasti rauhalliseen rivariin =)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Öö:

no siks just :D
oon kyllästyny tälläseen rauhalliseen rivarielämään, haluun nimenomaan kerrostaloon ja tuo omenan läheisyys kiinostais just ihmisvilinän takia =) toinen vaihtoehto olis helsingin keskusta, mutta mies ei innostu tippaakaan :o :D

no siinä tapauksessa.. :D :wave:

Mun kaveri asuu siinä ihan Ison Omenan vieressä. Hyvin ovat tietääkseni viihtyneet. Heillä on reilu 2v. poika, hänen työpaikka ja pojan hoitopaikka on ihan vierekkäin, kummatkin siellä Matinkylässä. Ihan kivoja ne asunnot, suht uusiakin ovat. Kauppakin ihan vieressä jne. Hyvät kulkuyhteydet yms.

just viime viikolla juteltiin miehen kanssa, kun käveltiin kerrostalo alueen läpi omppuun, että minkälaisiakohan ihmisiä niissä kerrostaloissa asuu... musta paikka on kiva, ja jos kerrostalossa asuttaisiin, niin voitaisiin harkita sinne muuttamista; paljon puistoja lapsille lähellä, loistavat liikenneyhteydet, palvelut lähellä.