M
minä
Vieras
lähinnä siitä ison-omenan läheisyydestä? niistä uusista/uudehkoista taloista. onko millasta seutua asua? missä on lähimmät koulut ja päiväkodit? onko hyvät? =)
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Matinkylä ei mistään kohtaa hyvä! Valitse mielummin Niittykumpu, Olari, Tapiola tai vähän kauempaa Espoonlahti!
Alkuperäinen kirjoittaja Öö:mää en taas ymmärrä kuin joku haluaa asumaan noihin uusiin betonikyliin kuten Matinkylän keskus ja samoten Leppävaaran keskus.. kauheita sumppuja ja verhot kun avaa, näkee suurinpiirtein naapurin naaman..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Matinkylällä on huono maine, en sit tiiä onko parantunut. Itse oon koko ikäni asunut Espoossa ja tunnen porukkaa Matinkylästä. Oon siellä paljon viettänyt aikaani. Alemman sosiaaliluokan edustajia paljon!
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Öö:mää en taas ymmärrä kuin joku haluaa asumaan noihin uusiin betonikyliin kuten Matinkylän keskus ja samoten Leppävaaran keskus.. kauheita sumppuja ja verhot kun avaa, näkee suurinpiirtein naapurin naaman..![]()
no siks just![]()
oon kyllästyny tälläseen rauhalliseen rivarielämään, haluun nimenomaan kerrostaloon ja tuo omenan läheisyys kiinostais just ihmisvilinän takia =) toinen vaihtoehto olis helsingin keskusta, mutta mies ei innostu tippaakaan![]()
![]()