V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja s:Oikea termi taitaa tosiaan olla mongolipoimu. Tarkoitatko silmän sisänurkassa olevaa poimua, joka menee tavallaan kyynelkanavan päälle? Sellainen on yleinen mm. monilla pohjoisilla alkuperäiskansoilla. Mullakin on sellainen poimu silmässä (olen kyllä ihan tavissuomalainen), en sairasta down-syndroomaa enkä muutakaan perinnöllistä tautia ja on jopa kaksi akateemista tutkintoakin.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja s:Oikea termi taitaa tosiaan olla mongolipoimu. Tarkoitatko silmän sisänurkassa olevaa poimua, joka menee tavallaan kyynelkanavan päälle? Sellainen on yleinen mm. monilla pohjoisilla alkuperäiskansoilla. Mullakin on sellainen poimu silmässä (olen kyllä ihan tavissuomalainen), en sairasta down-syndroomaa enkä muutakaan perinnöllistä tautia ja on jopa kaksi akateemista tutkintoakin.![]()
Juuri sitä tarkoitan. Yhdellä lapsista on tuollaiset poimut, vaikka tähän asti ainakin ollut terve. On nyt 5v. Kiva kuulla , että on "normaalia".
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja s:Oikea termi taitaa tosiaan olla mongolipoimu. Tarkoitatko silmän sisänurkassa olevaa poimua, joka menee tavallaan kyynelkanavan päälle? Sellainen on yleinen mm. monilla pohjoisilla alkuperäiskansoilla. Mullakin on sellainen poimu silmässä (olen kyllä ihan tavissuomalainen), en sairasta down-syndroomaa enkä muutakaan perinnöllistä tautia ja on jopa kaksi akateemista tutkintoakin.![]()
Juuri sitä tarkoitan. Yhdellä lapsista on tuollaiset poimut, vaikka tähän asti ainakin ollut terve. On nyt 5v. Kiva kuulla , että on "normaalia".
Sehän on vaan perinnöllinen juttu.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja s:Oikea termi taitaa tosiaan olla mongolipoimu. Tarkoitatko silmän sisänurkassa olevaa poimua, joka menee tavallaan kyynelkanavan päälle? Sellainen on yleinen mm. monilla pohjoisilla alkuperäiskansoilla. Mullakin on sellainen poimu silmässä (olen kyllä ihan tavissuomalainen), en sairasta down-syndroomaa enkä muutakaan perinnöllistä tautia ja on jopa kaksi akateemista tutkintoakin.![]()
Sehän on vaan perinnöllinen juttu.
Kummallakaan vanhemmista ei ole.