Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ennen oli kotikonstina tehokas myös sitruunamehu- eli juuri hapan. Makeat antaa lisää kasvualustaa hiivalle..
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilohikäärme;22963673:Mulle tuli kun sain suoneen antibiotteja. Joka paikan hiiva. On ihan kuivan ja halkeilevan tuntuiset kidukset. Lähti vajaassa viikossa pillerin otosta. Söin siis yhden tabletin joka maksoi muistaakseni pari euroa.
Saanko tiedustella minkälaisia muita oireita sulla oli? Tai siis millaisia oireita kaiken kaikkiaan..
Juu on ollu ja tulee aina silloin tällöin. Astmalääkitys ollu vuosia ja nyt viimeisen vuoden sisällä on alkanu noita suun sieni infektioita tulemaan lääkkeen oton jälkeisestä huuhtelusta huolimatta.
Mulla auttaa punaiset viinimarjat tai puolukka joita mulla on pakastimessa. Niitä kun syö pari kolme päivää monta kertaa päivässä sillee että muussaan suussa kunnon satsin marjoja siten et se hapan jää suuhun vähän pidemmäksi aikaa enneku syö tai juo mitään.
Sillä se on lähteny.
Nykyään tunnistan jo heti kun suu alkaa tuntua erikoiselta. Lääkkeitä en oo tarvinnu ikinä hakee.
Niin, minkälaisia oireita sulla on?