Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja toiota:ja harkitsin Mazda 3:sta, jonka totesin pitkälle ihmiselle (175cm) ahtaaksi + koira + lastenistuin. Ostin uuden Toyota Auriksen ja olen todella tyytyväinen.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Meillä Nissan Primera ja ikuna ei toista Nissania tule. Tuosta Tiidasta en tiedä...
Alkuperäinen kirjoittaja Nipsukka:Alkuperäinen kirjoittaja toiota:ja harkitsin Mazda 3:sta, jonka totesin pitkälle ihmiselle (175cm) ahtaaksi + koira + lastenistuin. Ostin uuden Toyota Auriksen ja olen todella tyytyväinen.
Ok....Mutta jostain syystä en toyotasta tykkää....Makuasioista kait nämäkin, mutta kaiki vaihtoehdot auki.Kaikki toki iippuu myös siitä mitä vanhasta hyvittävät.Mazdasta taas tykkään, kun on jämäkkä auto ajaa...
Alkuperäinen kirjoittaja se auriksen omistaja:Alkuperäinen kirjoittaja Nipsukka:Alkuperäinen kirjoittaja toiota:ja harkitsin Mazda 3:sta, jonka totesin pitkälle ihmiselle (175cm) ahtaaksi + koira + lastenistuin. Ostin uuden Toyota Auriksen ja olen todella tyytyväinen.
Ok....Mutta jostain syystä en toyotasta tykkää....Makuasioista kait nämäkin, mutta kaiki vaihtoehdot auki.Kaikki toki iippuu myös siitä mitä vanhasta hyvittävät.Mazdasta taas tykkään, kun on jämäkkä auto ajaa...
Jos Mazda ja Nissan ovat vaihtoehtosi, niin ehdottomasti sitten Mazda. On taatusti laadukkaampi kuin Nissan sanon näin autokorjaamon omistajan puolisona.
Nissanissa ei sinänsä erityistä pahaa sanottavaa, mutta näistä kahdesta vaihtoehdosta sitten ehdottomasti Mazda, joka on myös paremman näköinen.