Onko kenelläkään Nissan Tiidaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nipsukka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Nipsukka

Aktiivinen jäsen
29.04.2005
6 356
0
36
Mielipiteitä autosta?Mielessä olis, jos ja kun seuraavan kerran vaihdan autoa, niin joko tuo Tiida tai sitten mazda 3 (nyt minulla on Nissa ja tykkään sillä ajaa....) Mielipiteitä myös tuosta mazda 3:sta

ja harkitsin Mazda 3:sta, jonka totesin pitkälle ihmiselle (175cm) ahtaaksi + koira + lastenistuin. Ostin uuden Toyota Auriksen ja olen todella tyytyväinen.

Alkuperäinen kirjoittaja toiota:
ja harkitsin Mazda 3:sta, jonka totesin pitkälle ihmiselle (175cm) ahtaaksi + koira + lastenistuin. Ostin uuden Toyota Auriksen ja olen todella tyytyväinen.

Ok....Mutta jostain syystä en toyotasta tykkää....Makuasioista kait nämäkin, mutta kaiki vaihtoehdot auki.Kaikki toki iippuu myös siitä mitä vanhasta hyvittävät.Mazdasta taas tykkään, kun on jämäkkä auto ajaa...

Alkuperäinen kirjoittaja Nipsukka:

Ok....Mutta jostain syystä en toyotasta tykkää....Makuasioista kait nämäkin, mutta kaiki vaihtoehdot auki.Kaikki toki iippuu myös siitä mitä vanhasta hyvittävät.Mazdasta taas tykkään, kun on jämäkkä auto ajaa...

Jos Mazda ja Nissan ovat vaihtoehtosi, niin ehdottomasti sitten Mazda. On taatusti laadukkaampi kuin Nissan sanon näin autokorjaamon omistajan puolisona.
Nissanissa ei sinänsä erityistä pahaa sanottavaa, mutta näistä kahdesta vaihtoehdosta sitten ehdottomasti Mazda, joka on myös paremman näköinen.

Alkuperäinen kirjoittaja se auriksen omistaja:
Alkuperäinen kirjoittaja Nipsukka:

Jos Mazda ja Nissan ovat vaihtoehtosi, niin ehdottomasti sitten Mazda. On taatusti laadukkaampi kuin Nissan sanon näin autokorjaamon omistajan puolisona.
Nissanissa ei sinänsä erityistä pahaa sanottavaa, mutta näistä kahdesta vaihtoehdosta sitten ehdottomasti Mazda, joka on myös paremman näköinen.

Mazda minulla ollut ennenkin ja tykkään....toki kaikki vaihtoehdot auki.Joku pienempi auto hakusessa, ei kuitenkaan mitään sillipurkkia

Yhteistyössä