H
hädissään
Vieras
Minulla siis on todettu endometrioosi jo 9 vuotta sitten, mutta nämä ovulaatiokivut ovat olleet vasta 2:n kk-kierron aikana: viime kierrossa ja nyt taas tänään alkoi. Kuin kuukautiskipuja olisi, koko alavatsaa jomottaa, tärinäkipua, istahtaessa vihlaisee lantionpohjasta(?) niin kovaa, että on äkkiä korjattava asentoa. Onko tässä nyt vain hyväksyttävä se asia, että endometrioosi on nostamassa ryminällä päätään, vai voiko olla normaaliakin? Onko jollakulla esim. synnytyksen jälkeen tullut kipuja vaikkei ole endoa? Itselläni synnytyksestä aikaa jo 2 vuotta, mutta imetys piti kuukautiset pois aina vuodenvaihteeseen (09/10) saakka, eli aika kauan. Mutta olisiko nyt hormonitoiminnan viriämisen myötä endokin riehaantunut... 