Onko kellään sellasta sohvasänkyä, missä se selkänoja rautaa/metallia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NeitiNasu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
On semmoinen mutta ei mitään hajua mitä se maksoi.
Mä tykkään. Ostin ikeasta siihen isot jättityynyt ja tarvittaessa siinä on hyvä nukkua kun siinä on joustinpatja.

Mä haluaisin tän esikolle

36794_PE128050_S3.jpg

Ikeassa 89?.

Mun pikkusiskolla. Väri valkoinen, ostopaikka muistaakseni Kodin Ykkönen ja hinta taisi pyöriä 250 euron tuntumassa.

Toisella pikkusiskolla on Ikean tummanruskea vastaava. Hinta taitaa olla alle satasen. Ja on muuten tukevampi kuin tuo toisen kalliimpi sohvasänky.
Siis juuri tuo yläpuolella näkyvä. :D

Kannattaa samantien ottaa levitettävä malli. Miehellä on tuollainen, ihan nätti, mutta ei-levitettävä. Raskas patja siinä kyllä on, ja melko hankalaa saada pysymään siinä jokin päiväpeitto siististi. Lisäksi on oltava (paljon) tyynyjä, jos aikoo käyttää sitä tv:n katseluun.

Me muuten nukuttiin ekat puoli vuotta tuossa sängyssä.. (leveys 90 cm). :heart: Eipä sitä ennää...

Alkuperäinen kirjoittaja kangasajuruoho:
Anopilla, Askosta, noin 200 euroa, ja kivalta tuntuu. =)

Mä mietin just. että ryntäänkö sinne askoon kanssa: siellä tarjous mainoksen mukaan ton vähän alta 200 euroa, ja on levitettävä. Ett oiskohan se sitt se..

Voisko sitä ajatella ihan sohvaksi?

Pojan kummitädillä oli, taisi olla tuo Ikean sohvasänky, ja jessus se natisi kun siinä nukkui :| . Mun ei-niin-herkkäuniset lapset heräsi kun mä yritin liikahtaa.
Mutta hitsin nätti sänky se kyllä oli.

Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:

Mä mietin just. että ryntäänkö sinne askoon kanssa: siellä tarjous mainoksen mukaan ton vähän alta 200 euroa, ja on levitettävä. Ett oiskohan se sitt se..

Se on kyllä halpa, kun patjakin kuuluu hintaan. Tuohon Ikean sänkyynhän ei kuulu edes pohjaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:
Pojan kummitädillä oli, taisi olla tuo Ikean sohvasänky, ja jessus se natisi kun siinä nukkui :| . Mun ei-niin-herkkäuniset lapset heräsi kun mä yritin liikahtaa.

Jos se oli vähän löysästi koottu? Mun siskon vastaava ei natise.

muistaakseni jyskistä ostin, semmonen valkea, aivan ihana. Ei ole levitettävä. Patja pitää olla runkopatja, koska ei ole pohjaa, mutta jos laittaa ritiläpohjan itse, siihen sopii joustinpatja tai tavallinen vaahtomuovipatja

en ole raskinut myydä vaikkei sille enää mitään tarvetta olekaan, kun tykkään siitä niin.

Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:

Se on kyllä halpa, kun patjakin kuuluu hintaan. Tuohon Ikean sänkyynhän ei kuulu edes pohjaa.

Okei: eli listalle. Jos sitä vois kuvitella käyttävänsä ihan vaan sänkynä myös?

Ei kun sohvana!!! :kieh: :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:

Okei: eli listalle. Jos sitä vois kuvitella käyttävänsä ihan vaan sänkynä myös?

Sänkynä minä sitä vain käytinkin...

Semnen antiikinvalkoinen? Missä runkopatja? 90 senttiä leveä?

Anopilla on se sohvana ja vierasvuoteena. (mutta en tiedä, onko se levitettävä )

En mä tiedän kun näin sen just vasta telkkarista.. Valkonen se oli. Mutt antiikista en tiedä. :ashamed:

Meillä Askon rautainen luonnonvalk. (saa myös tummana) sohvasänky (Sofie?) vierashuoneessa, 199 ? patjoineen. Levittyy tuplasängyksi tarvittaessa, hyvä on ollut.

Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:
Alkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:

Jos se oli vähän löysästi koottu? Mun siskon vastaava ei natise.

Hyvin paljon mahdollista, ystäväni kokoamistaidot tuntien :D

Sohvana voi käyttää. Mutta tosiaan tuo patjan päällystäminen on sitten jotenkin tehtävä. Me tehtiin niin, että kiedottiin runkopatja tavallisen yhden hengen sängyn päiväpeittoon ja teipattiin alta kiinni. Sitten pysyi paikallaan. Muuten saa olla viiden minuutin välein laittamassa päiväpeittoa takaisin. Ellei sitten halua istua luonnonvalkoisella patjalla, jossa lukee kiiltävin kirjaimin Hyvät Unet Takaa Asko Bonnel.

Anopilla on se sohvana ja vierasvuoteena. (mutta en tiedä, onko se levitettävä )

En mä tiedän kun näin sen just vasta telkkarista.. Valkonen se oli. Mutt antiikista en tiedä. :ashamed:

Sopie sohvaa mainostetaan 199e patjan kanssa.Linkissä tulee kanta-asiakasmainos.

http://www.asko.fi/

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Sopie sohvaa mainostetaan 199e patjan kanssa.Linkissä tulee kanta-asiakasmainos.

http://www.asko.fi/

Siis sofie sohvasänky

Alkuperäinen kirjoittaja Pömppiäisten äiti:
Ellei sitten halua istua luonnonvalkoisella patjalla, jossa lukee kiiltävin kirjaimin Hyvät Unet Takaa Asko Bonnel.

:D

Mä ostin kerran hobbarista päälliset jotka on 90 leveään patjaan. Harmittaa kun niitä ei enää ole myynnissä, mutta ajattelin tehdä uudet kun vaan löydän kivan kankaan.

Niin toi mun sohvasänky on Anette ja askon vanhaa mallistoa vuodelta fossiili.

Yhteistyössä