Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja kangasajuruoho:Anopilla, Askosta, noin 200 euroa, ja kivalta tuntuu. =)
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Alkuperäinen kirjoittaja kangasajuruoho:Anopilla, Askosta, noin 200 euroa, ja kivalta tuntuu. =)
Mä mietin just. että ryntäänkö sinne askoon kanssa: siellä tarjous mainoksen mukaan ton vähän alta 200 euroa, ja on levitettävä. Ett oiskohan se sitt se..
Voisko sitä ajatella ihan sohvaksi?
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Voisko sitä ajatella ihan sohvaksi?
Alkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:Pojan kummitädillä oli, taisi olla tuo Ikean sohvasänky, ja jessus se natisi kun siinä nukkui :| . Mun ei-niin-herkkäuniset lapset heräsi kun mä yritin liikahtaa.
Mutta hitsin nätti sänky se kyllä oli.
Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Alkuperäinen kirjoittaja kangasajuruoho:Anopilla, Askosta, noin 200 euroa, ja kivalta tuntuu. =)
Mä mietin just. että ryntäänkö sinne askoon kanssa: siellä tarjous mainoksen mukaan ton vähän alta 200 euroa, ja on levitettävä. Ett oiskohan se sitt se..
Se on kyllä halpa, kun patjakin kuuluu hintaan. Tuohon Ikean sänkyynhän ei kuulu edes pohjaa.
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Alkuperäinen kirjoittaja kangasajuruoho:Anopilla, Askosta, noin 200 euroa, ja kivalta tuntuu. =)
Se on kyllä halpa, kun patjakin kuuluu hintaan. Tuohon Ikean sänkyynhän ei kuulu edes pohjaa.
Okei: eli listalle. Jos sitä vois kuvitella käyttävänsä ihan vaan sänkynä myös?
Alkuperäinen kirjoittaja kangasajuruoho:Semnen antiikinvalkoinen? Missä runkopatja? 90 senttiä leveä?
Anopilla on se sohvana ja vierasvuoteena. (mutta en tiedä, onko se levitettävä )
Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:Alkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:Pojan kummitädillä oli, taisi olla tuo Ikean sohvasänky, ja jessus se natisi kun siinä nukkui :| . Mun ei-niin-herkkäuniset lapset heräsi kun mä yritin liikahtaa.
Mutta hitsin nätti sänky se kyllä oli.
Jos se oli vähän löysästi koottu? Mun siskon vastaava ei natise.
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Alkuperäinen kirjoittaja kangasajuruoho:Semnen antiikinvalkoinen? Missä runkopatja? 90 senttiä leveä?
Anopilla on se sohvana ja vierasvuoteena. (mutta en tiedä, onko se levitettävä )
En mä tiedän kun näin sen just vasta telkkarista.. Valkonen se oli. Mutt antiikista en tiedä. :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Alkuperäinen kirjoittaja kangasajuruoho:Semnen antiikinvalkoinen? Missä runkopatja? 90 senttiä leveä?
En mä tiedän kun näin sen just vasta telkkarista.. Valkonen se oli. Mutt antiikista en tiedä. :ashamed:
Sopie sohvaa mainostetaan 199e patjan kanssa.Linkissä tulee kanta-asiakasmainos.
http://www.asko.fi/
Alkuperäinen kirjoittaja Pömppiäisten äiti:Ellei sitten halua istua luonnonvalkoisella patjalla, jossa lukee kiiltävin kirjaimin Hyvät Unet Takaa Asko Bonnel.