Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
se kipu voi kestää paripvää vaikka sulla se paikka.Ottivatko kuvan hampaasta?Alkuperäinen kirjoittaja 04.05.2007 klo 16:26 Pupu T kirjoitti:Ihmettelin vain,kun mulla siis vähän jomottelee jo nyt.. Lekuri epäili,että tulehdus on JO hermossa asti.Voiskohan tää vielä auttaa ettei tarvi juurihoitoa vai onko vain ensiapua ja sitten joudutaan juurihoito tekemään ja paikkaamaan vielä? :/
hirveesti tuli mieleen jälkikäteen kysymyksiä,leuka puutuneena en tajunnu kysyä ja puhekin oli sellasta mongerrusta![]()
Alkuperäinen kirjoittaja 04.05.2007 klo 16:27 tuplis2 kirjoitti:Mulla on ollut lääkepaikka juurihoidon yhteydessä.
Alkuperäinen kirjoittaja 04.05.2007 klo 16:27 vieras kirjoitti:\se kipu voi kestää paripvää vaikka sulla se paikka.Ottivatko kuvan hampaasta?Alkuperäinen kirjoittaja 04.05.2007 klo 16:26 Pupu T kirjoitti:Ihmettelin vain,kun mulla siis vähän jomottelee jo nyt.. Lekuri epäili,että tulehdus on JO hermossa asti.Voiskohan tää vielä auttaa ettei tarvi juurihoitoa vai onko vain ensiapua ja sitten joudutaan juurihoito tekemään ja paikkaamaan vielä? :/
hirveesti tuli mieleen jälkikäteen kysymyksiä,leuka puutuneena en tajunnu kysyä ja puhekin oli sellasta mongerrusta![]()
Alkuperäinen kirjoittaja 04.05.2007 klo 16:49 janskum kirjoitti:Jos se kipu muuttuu kovaksi, sinun pitää mennä uudelleen hammaslääkäriin otattamaan se lääkepaikka pois, koska joskus se saattaa aiheuttaa painetta sinne hampaaseen.
Näin meitä ohjeistettiin hammaslääkärissä, kun pojalle laitettiin lääkepaikka maitohampaaseen.