Herpeksen estolääkitys, APUA! :(

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Onko kellään kokemusta herpeksen estolääkityksestä raskauden aikana? Mitä käytit ja auttoiko, synnytitkö normaalisti alateitse jne? Kokemuksia kaivataan, pieni paniikki tässä että mitä jos ei autakaan :(
 
Käytin lasketunajan lähestyessä, oisko ollut kolmisen viikkoa ennen kun aloitin. Hyvin toimi esto. En tosin muista kiusasiko herpes muutenkaan raskausaikana. Muutoin olen käyttänyt estolääkistystä kun herpes villiintyy mellkein jatkuvaksi. Aina toiminut hyvin ja kesto jatkunut kuurin jälkeen hyvin.
 

Yhteistyössä