herpeksen estolääkitys-toimiiko?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Teillä,joille aloitettu herpeksen estolääkitys synnytystä silmällä pitäen,niin onko se pitänyt taudin poissa?
Mä oon nyt vähän pelko persiissä,kun huomasin tuossa äsken,et karvotuksen rajalle on ilmestyny kaks paukuraa, en osaa nyt kyllä yhtään sanoa onko se herpestä vai tavallinen iso finni ja pienempi vieressä. Mulla on kerran ollu se aktiivisena oikeen kunnolla(se eka kerta) ja sen jälkeiset 3kertaa on tullu nyt raskauden aikana,enkä ole nähnyt niitä paukuroita millasia olivat kun on maha ollu tiellä.
Huomenna olis nuvola käynti, pystyyköhän ne siellä testaamaan sen jotenkin jos eivät hekään osais suoraan sanoo? vai kaippa ne osaa....
 
Mulla ei alapäänherpestä ole, mutta estolääkitys toiminut loistavasti huuliversioon. Puoli vuotta esto ollut nyt käytössä ja herpes tiessään. Ennen kärsin siitä 1-2 krt./kk Eli käytännössä herpes oli lähes kokoajan.
 

Yhteistyössä