V
vieras
Vieras
Teillä,joille aloitettu herpeksen estolääkitys synnytystä silmällä pitäen,niin onko se pitänyt taudin poissa?
Mä oon nyt vähän pelko persiissä,kun huomasin tuossa äsken,et karvotuksen rajalle on ilmestyny kaks paukuraa, en osaa nyt kyllä yhtään sanoa onko se herpestä vai tavallinen iso finni ja pienempi vieressä. Mulla on kerran ollu se aktiivisena oikeen kunnolla(se eka kerta) ja sen jälkeiset 3kertaa on tullu nyt raskauden aikana,enkä ole nähnyt niitä paukuroita millasia olivat kun on maha ollu tiellä.
Huomenna olis nuvola käynti, pystyyköhän ne siellä testaamaan sen jotenkin jos eivät hekään osais suoraan sanoo? vai kaippa ne osaa....
Mä oon nyt vähän pelko persiissä,kun huomasin tuossa äsken,et karvotuksen rajalle on ilmestyny kaks paukuraa, en osaa nyt kyllä yhtään sanoa onko se herpestä vai tavallinen iso finni ja pienempi vieressä. Mulla on kerran ollu se aktiivisena oikeen kunnolla(se eka kerta) ja sen jälkeiset 3kertaa on tullu nyt raskauden aikana,enkä ole nähnyt niitä paukuroita millasia olivat kun on maha ollu tiellä.
Huomenna olis nuvola käynti, pystyyköhän ne siellä testaamaan sen jotenkin jos eivät hekään osais suoraan sanoo? vai kaippa ne osaa....