ap
No siksihän mä tästä nyt tiedustelen. Jotta kaivetaan tieto esille ...eikä jokainen mietitä sitä, että mussa on jotain vikaa, kun mulla ei tämä onnistu, mutta kaikki muut maailman naiset varmaan tähänkin pystyy.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Oiskohan tässä sittenkin jotain perää?Alkuperäinen kirjoittaja ap:Itse asiassa en saa helposti. Saan erittäin harvoin ilman erillistä klitoriskiihotusta.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Saatko yhdynnässä orgasmia? Muistelen joskus lukeneeni, että taaksepäin kallistuneella kohdulla ei saisi niin helposti ainakaan emätinorgasmia. Johtuen jotenkin siitä, että kohdun joku kohta osuu emättimen etureunaan ja se taas vaikutti johonkin orgasmin saantiin. Jos kohtu ei osu siihen, kuten taaksepäin kallistuneilla, se ei tietenkään toimisi samalla tavalla.
En valitettavasti muista juttua tarkkaan, kun on monta vuotta kun luin. Mutta minä siis en saa koskaan yhdynnässä orgasmia, joten omalla kohdallani tuo teoria osui ihan täysin.
Miksi tällaisesta ei missään puhuta? Siis sekä kivusta, että tosta orgasmista? Ennemmin syyllisestään osaamattomia miehiä, vaikka ero saattaa ollakin ihan fysiologinen.
Minusta ainakin on ja oli lohdullista kuulla, että en ole ainoa, kellä tuo vehje joskus törmää jonnekin...