Onko kellään Titaanisormusta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lucifer
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meillä vaihtoehtona oli titaaniset rinkulat tai sitten keraamiset, no mustat keraamiset (8mm leveät) rinkulathan sitä sitten kihloiks valkattiin kun olivat enemmän miehen mieleen. Itse liputan juurikin noiden keraamisten puolesta, kestää erittäin hyvin kulutusta ja on aina kun uudet (mieskin omaansa sohas porakoneella eikä jäljen jälkeä tullut). Vihkirinkulana (myöskin 8mm leveä) mulla on sitten sormus jossa on "kerros" juuri tuota mustaa keraamista, "kruunu" välissä ja sitten on titaania paksumpi "kerros" ja siihen on upotettu timantti ja hienosti on tuo titaaninenkin osuus pysyny nättinä.
Että ei oo moitittavaa titaanisormuksissa, hyvin kestää kulutusta ja elämää :)

Mulla on ollut kaksi titaanisormusta 5-6 vuotta. Toinen on Edward Mirellin mallistoa ja toinen teetettiin hänellä toiveiden mukaan. Kummatkin ovat pysyneet hyvinä ja kauniina käytössä. Miehellä on leveä titaanisormus ja se ei mene miksikään, vaikka mies tekisi mitä hommia sen kanssa.

olen ajatellut juuri miehelle ostaa vuosipäiväkunniaksi titaanisormuksen, keltakultainen hänellä on ja se on jotenkin "ränsistynyt" vuosien varrella. ajattelin juuri että titaani voisi kestää kaikki autonrassuut ym.

Yhteistyössä