Suosittele imuria

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Meillä on viimeiset 17 vuotta ollut Miele-imuri, johon olen ollut tosi tyytyväinen. Nyt se vain alkaa olla tiensä päässä.

Haluaisin kestävän, kätevän ja hiljaisen imurin. Miele merkkinä on tuttu ja mulle mieluinen. Pölypussiton imuri kiinnostaa myös mutta moni on sanonut niitä äänekkäiksi.

Kehu tai moiti nyt vapaasti omaasi :)!

Meillä on tämä ja kestänyt jo liki kaksikymmentä vuotta.

http://www.nilfisk.fi/Products/VacuumCleaners/CommercialVacuumCleaners/CommercialVacs/GD1000/GD1005/Introduction.aspx

elektrolux ergospace. Meillä on semmonen. Mahtuu hyvin säilytykseen ja kantama on hyvä. Meillä iso talo ja pystyy alakerran imuroimaan kokonaan ilman et tarvii pistoketta vaihtaa. On nimittäin 13m kantama.

Mikä tahansa Electrolux (valitsee mallin niiden ominaisuuksien mukaan mitä arvostaa eniten, meillä se oli hiljaisuus, kaikissa niissä on hyvä suodatus ja tiiviys).

electrolux pölypussiton UltraPerformer ZUP3820B.

Ostin äskettäin gigantista alennuksesta 145eurolla. Kuulemma ainoa pölypussittomista (dysonin kanssa), joka menestynyt testeissä. Näin ainakin myyjä väitti. Imuroi hyvin ja tosi helppo käyttöinen pölyjen tyhjennys. Tottakai ääntä tulee, jos laittaa täysille ja imuri ilmassa, eli jos nostaa lattialta suuttimen pois. Mutta jos matossa esimerkiksi kiinni, niin ei ole kovanääninen. Eikä näillä kuulukaan koko ajan täysillä olla :D Olen tyytyväinen ja imi matosta aika mukavasti pölyä. En tiedä sitten kuinka hiljaista oikeen etsit. Suosittelen jokatapauksessa electroluxia.

Mulla oli Electrolux monta vuotta (ultra silenser -tai joku)hemmetin hyvä!Johtoa ei tarttenu venkslata rasiasta toiseen,siinä sai laittaa sen silleen että kelautuu/tulee lisää "automaattisesti"(siis ns vapaalla),suulakkeet tosi hyvät.

Nyt mulla on Volta Jetmaxx-muuten hyvä,mutta johto lyhyempi,joutuu venkslaamaan,aika kova ääninen...

jos sulla on ollut 17v!!! miele ostaisin mielen ehdottomasti. meilläkin on enkä vaihtaisi. osta vaan päivitetty versio, paljon hienoja ominaisuuksia, kahva varressa, pitkä varsi, kääntyy kuin unelma kaikkiin suuntiin, en lähtisi suhaamaan pölypussittomien imurien kanssa. pölypussi ja pölyt poissa. pölypussittomien kanssa saat pulata pölyjen kanssa vielä imuroinnin jälkeenkin....

"tulit juuri Mieleen!" :D :D
1349768963964

elektrolux ergospace. Meillä on semmonen. Mahtuu hyvin säilytykseen ja kantama on hyvä. Meillä iso talo ja pystyy alakerran imuroimaan kokonaan ilman et tarvii pistoketta vaihtaa. On nimittäin 13m kantama.

Meillä on sama ja mun mielestä paskempaa saa hakea. Pussi on täynnä heti parin kerran jälkeen ja imuteho onneton. Tyhjällä pussilla ihan ok, mutta kestää sen kerran. Johto on koko ajan jumissa jossain ja imuri kyljellään nurkan takana. Imuroimisesta ei tuu yhtään mitään kun koko ajan saa olla nostamassa, kääntämässä tai vastaavaa.

Yhteistyössä