Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ei jaksa, kun me tiedetään susta jo niin paljon.
Voisitko pohtia jotain muuta kuin suoraan itseesi liittyvää?joo, varmasti tiedätte. Sääli silti, ettei löydy aihetta jutunjuureksi. Olisi aikaa , aikaa ja enemmän aikaa vaikka mihin vastailla.
Voisitko pohtia jotain muuta kuin suoraan itseesi liittyvää?
Mistä pättelet, että minua ärsyttää mikään viesteissäsi?Aika paljon on sellaisiakin kommentteja ja aloituksia laittanut esille.
Ehkä huomaat vain itseäsi ärsyttävät/etova?
Mistä pättelet, että minua ärsyttää mikään viesteissäsi?
Koska sulla on paljon kokemusta lapsista, niin miten saisi erityislapsen tottelemaan ja käyttäytymään paremmin, jonka puheen ymmärtäminen on ikätasoa huonompi? Jos asiat ei mene, kuten hän on ajatellut, voi olla tosi vaikeaa. Se auttaa, jos hän ymmärtää syyn, mutta ei aina ymmärrä.
Olen pari vuotta seuraillut kirjoituksiasi elämästäsi ja perheestäsi. Minusta olet kiinnostava ihminen ja ihailen avoimmuuttasi ja ennen kaikkea aikaansaamisiasi. Mikä energia ja tarmo puuhata ja touhuta - myös sairaana.
Olen myös kummastellut ihmisten negatiivista suhtautumista sinuun - onko erilaisuus niin "vaarallista", että arvostelu ja haukkuminen tuntuu oikeutetulta?
Itse olen täysin toisesta ääripäästä kuin sinä: en ole rekisteröitynyt mihinkään someen, yhtään kuvaan perheestäni ei ole koskaan julkaistu missään, vapaa-ajalla viihdyn erinomaisesti kotosalla tekemättä mitään erityistä. Lapsetkin tehty vasta neljänkympin kahta puolta; alle 35 v ei tullut mieleenkään edes haluta lapsia
Suurta iloa elämään saan perheen lisäksi vaativasta työstä: toisaalta se vie ylimääräiset engergiat; toisaalta toki myös antaa paljon kun saa ja kykenee sitä tekemään.
Mutta itse ketjun aiheeseen. Olet kommentoinut, että et enää haluaisi elää ja "tekemättömät" päivät ovat sinusta ajanhukkaa. Osaisitko selittää tuota enemmän? Miksi tavallinen olemassa olo ja oleilu ei riitä? Johtuuko se vakavasta sairastelusta / olemassaolon rajallisuuden tiedostamisessa / työelämästä pois siirtymisestä vai mistä? Vai onko tuo ollut aina taustalla ja se syynä ison perheen haluamiseen jo alunperin?
Saatko kiinni ajatuksistani?
Ehkä projisoit omaa ärsyyntymistäsi minuun?Tekstistä, jossa peräänkuulutit minulta muutakin juttua kuin suoraan itseäni koskevaa - kun sellaista palstalla minulta kumminkin runsaasti on.
Voin toki olla väärässäkin suhteesi.
Hyvä niinkin.
Olisi kiva pohtia mikä tekee yhdestä ihmisestä noin avoimen ja toisesta päinvastaisen; mikä geenejä, mikä ympäristöä? Ja vielä kiinnostavampaa olisi pohtia mikä saa osan ihmisistä ymmärtämään ja hyväksymään erilaisuutta ja mikä saa (isoimman?) osan pitämään vain omia näkemyksiään oikeina?
Minä vain olen niin hidas ajatuksissani ja vielä hitaampi kirjoittamisessa, että keskustelusta tulisi pitkäveteistäTai ainakin nyt on pakko lähteä asioille; kesäloman kunniaksi on pakko vähän pinnistellä kyläilyjäkin...
Ehkä projisoit omaa ärsyyntymistäsi minuun?
Voi olla, että kirjoittelet muutakin kuin itseesi liittyvää, mutta kaikki aloituksesi päätyvät kuitenkin itseesi.
Oletko pettynyt?
Miten toiset hääsi erosivat ensimmäisistä? Järjestelyiltään, vierailta, tarjoilut , jne?
En ymmärrä että haluaisit lisää lapsia ja sinulla on pari aika nuortakin lasta. Ja haluaisit kuolla.
Miten nuo kaksi asiaa saa mahtumaan samaan elämään, samaan hetkeen?
Outoja pusseja,montako litraa menee 2 kilon pakastuspusiin
![]()