Alkuperäinen kirjoittaja pina:Apn kuvaus sopii melkein just meidän poikaan... Vaikka on vähän vanhempi, 1v5kk. Mulla jo alkaa epäilyttään että hänellä on adhd tai muu tarkkaavaisuushäiriö. Ei oikeasti pysy paikallaan, ei millään. Sählää, koheltaa ja kaatuilee jatkuvasti. Mustelmia pää täynnä. Kun vertaan esikoiseemme niin ei ole yhtään samanlainen. Jos aletaan yhdessä leikkimään vaikka palikoilla niin jotkut lapset oikeesti jopa kiinnostuu niistä palikoista mutta ei meidän poika. Palikat lentää äidin naamaan tai seinään heti. Ei yleensäkään kiinnostu leikeistä. Juoskee vaan ympäri kämppää melkeen 24/7...Ja joo, on rajoja annettu. Jäähylle joutuu aina kun tekee tuhmia, mutta siis oikeesti, jos jokaisen tuhmuuden jälkeen laitan jäähylle niin se istuis siellä ihan koko ajan! MÄ EN JAKSA.
Meillä pahin kolhu tuli lapsiparkissa jossa kävi kerran viikossa. Tädit vakuuttelivat osaavansa kyllä katsoa pojan perään (taisin vähän toistaa itseäni vakuutellessani että täytyy muistaa koko ajan vahtia). Poika kaatui (istuessaan tuolille.... )ja sai päähänsä n. 7cm haavan. Ensiapuun veivät ja soittivat sitten vasta minulle, nyt pojalla on kamala valkotakkisten kammo ja tädit varmasti osasivat seuraavalla kerralla vähän ennakoida
Muuten poika on koko ajan mustelmilla joka päikasta, on nenässäkin arpi kun 11kk vanhana kumartui parvekkeella hakemaan jotain takaantaan ja kurotti jalkojen välistä (oli vasta oppinut seisomaan ja kävelemään ilman tukea). Yhtenä päivänä törmäsi oveen (vasempaan poskeen mustelma), törmäsi seinään (oikeaan poskeen mustelma) ja riekkui sängyssä niin että nenänvarsi osui sängyn laitaan (silmien välissä mustelma). Sitten oli vielä sääret täynnä mustelmia ja naarmuja....