Onko kellään kotona hoitajaa lapselle?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HoitoonVaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

HoitoonVaan

Aktiivinen jäsen
01.12.2006
8 566
0
36
Kymenlaakso
Siis onko alle 3 v. kotonaan hoidossa pitävillä työssä käyvillä vanhemmilla kellään kotona hoitajaa? Voitais palkata joku hoitamaan lasta aamupäivisin 8-11, hoitajaa tarttis 3-5 päivänä viikossa. Onko tollaiseen kauhee byrokratia ja miten vois löytyä hoitaja? Varmaan joku opiskelija/välivuotta pitävä nuori voisi tulla kysymykseen...
 

Similar threads

Y
Viestiä
4
Luettu
3K
Aihe vapaa
vierailija
V

Yhteistyössä