Siis onko alle 3 v. kotonaan hoidossa pitävillä työssä käyvillä vanhemmilla kellään kotona hoitajaa? Voitais palkata joku hoitamaan lasta aamupäivisin 8-11, hoitajaa tarttis 3-5 päivänä viikossa. Onko tollaiseen kauhee byrokratia ja miten vois löytyä hoitaja? Varmaan joku opiskelija/välivuotta pitävä nuori voisi tulla kysymykseen...