onko kellään kotona AB KING PRO:ta? apukeinoja vatsiksien tekoon?

24.03.2007
125
0
16
eli sitä vatsalihaslaitetta? kyselisin vähän risuja ja ruusuja että mitä hyvää ja huonoa löytyy? mietin sitä et eikö se käy selän päälle jos sen vastuksen säätää niin että on selkä ihan kaarellaan ja sieltä punnaa itsensä ylös? ja eikä se käy käsien päälle jos ei ole vatsalihaksissa yhtään voimaa ni joutuuhan sitä käsillä itsensä vetää takaisin istumaan makuulta vai mitä ootte mieltä?

mietin vaan apukeinoja vatsalihaksien pienentämiseen kun lattialla tehdessä on selkä ja niska kovilla ja vaikka mulla on jumppamatto alla ni selkään sattuu ja lujasti. niihin värinä vöihin en usko yhtään mut oliskohan jotain muuta jumppalaitetta mikä vois olla hyvä?

Minulla on anopilta lainassa tuo Ab King Pro. Pitää myöntää etten itse kyllä olisi tuohon vempaimeen 170? tuhlannut, ei se niin hyvä laite ole.. Tuossa on 5 kohtaa mille voi laitteen säätää, aloitin toiseksi kevyimmällä, nyt se näyttää olevan keskikohdassa. Ongelmana ainakin minulla pituus, 162cm, takapuoli ja siis häntäluu erityiseen menee juurikin siihen istuinosan ja selkäosan väliseen koloon. Jos valutan itseäni alemmas, niin sitten kädet eivät yllä kunnolla enää käsituen taakse ja kun käsillä työntää valuu siis takaisin siihen ikävään koloon.. Ja jalkojen taive tulee siihen istuinosan loppuun ihan kiinni ja kun siinä ei ole pehmustetta enää, niin sekin painaa jonkin verran. Sen kyllä pystyy korjaamaan esim. laittamalla pyyhkeen/jumppa-alustan pehmikkeeksi. Lisäksi liitännät ovat jotenkin "väljiä" varsinkin käsituessa.

Käsille siinä tulee kyllä väkisinkin rasitusta (sinällään hyvä, niin kädetkin vahvistuu) Oikea tekniikka on tärkeä, pitää osata rentoutua niin että tekee vatsalihaksillakin, ei pelkästään käsillä ja jaloilla (jalkatukeen nojaten)

Muuten ihan ok laite, vempaimen ansiosta niitä vatsoja tulee nyt oikeasti tehtyä, ja on tuossa kaikesta vioista huolimatta parempi tehdä vatsoja kuin lattiatasossa.. Tosin mielestäni 5,90? maksavalla jumppapallolla saa yhtä hyvän treenin ja sillä kun pystyy tekemään muitekin lihaksia :)

En tiedä onko vika tuossa pituudessa (laite suunniteltu pidemmille?) vai missä, mutta mielestäni tuo käsituen ja jalkatuen väli on liian pitkä ainakin näin pätkälle..

Vatsalihakset tosin on aika heikot, että voipi olla siinäkin vikaa ;)

Alkuperäinen kirjoittaja häkkyrä:
Minulla on anopilta lainassa tuo Ab King Pro. Pitää myöntää etten itse kyllä olisi tuohon vempaimeen 170? tuhlannut, ei se niin hyvä laite ole.. Tuossa on 5 kohtaa mille voi laitteen säätää, aloitin toiseksi kevyimmällä, nyt se näyttää olevan keskikohdassa. Ongelmana ainakin minulla pituus, 162cm, takapuoli ja siis häntäluu erityiseen menee juurikin siihen istuinosan ja selkäosan väliseen koloon. Jos valutan itseäni alemmas, niin sitten kädet eivät yllä kunnolla enää käsituen taakse ja kun käsillä työntää valuu siis takaisin siihen ikävään koloon.. Ja jalkojen taive tulee siihen istuinosan loppuun ihan kiinni ja kun siinä ei ole pehmustetta enää, niin sekin painaa jonkin verran. Sen kyllä pystyy korjaamaan esim. laittamalla pyyhkeen/jumppa-alustan pehmikkeeksi. Lisäksi liitännät ovat jotenkin "väljiä" varsinkin käsituessa.

Käsille siinä tulee kyllä väkisinkin rasitusta (sinällään hyvä, niin kädetkin vahvistuu) Oikea tekniikka on tärkeä, pitää osata rentoutua niin että tekee vatsalihaksillakin, ei pelkästään käsillä ja jaloilla (jalkatukeen nojaten)

Muuten ihan ok laite, vempaimen ansiosta niitä vatsoja tulee nyt oikeasti tehtyä, ja on tuossa kaikesta vioista huolimatta parempi tehdä vatsoja kuin lattiatasossa.. Tosin mielestäni 5,90? maksavalla jumppapallolla saa yhtä hyvän treenin ja sillä kun pystyy tekemään muitekin lihaksia :)

En tiedä onko vika tuossa pituudessa (laite suunniteltu pidemmille?) vai missä, mutta mielestäni tuo käsituen ja jalkatuen väli on liian pitkä ainakin näin pätkälle..

Vatsalihakset tosin on aika heikot, että voipi olla siinäkin vikaa ;)

oon yhtä pätkä kuin sinäkin eli 163cm lyhyt eli eipä taida kannattaa tuo ostos sitten ja hintakin hivelee pilviä :/

muistan sellaisen vempaimen jossa istuttiin,kädet oli olkapään tasolla pidikkeissä ja siinä sitte sai keinutella eteen ja molemmille sivuille.se oli kans vatsalihaslaite mut en oo löytäny sitä enää mistään.jossain telkkarimainoksessa sitäki myytiin aikoja sitte.oon kyselly noista tvshopissa ym. mut eivät tiedä mitään koko laitteesta

Saatiin miehen kaverilta se "keinuttelulaite" joskus, en mäkään nimeä muista. Ihan pyllystä koko laite, vähän ehkä tuntu kyljissä vartin vemputtelun jälkeen, mutta ei sen enempää. Hirmusen kauan siis joutuis hössäämään sen laitteen kanssa et sais jossain tuntumaan. KuntoPlussan sivuilla on ihan loistava vatsalihasohjelma joka toimii , believe me! :D

http://www.kuntoplus.fi/polopoly.jsp?d=1360&a=8122

Mulla on kanssa tuo Ab King Pro jonka olen ostoskanavalta tilannut. Hukka ostos vaan oli kun ei tule käytettyä. Kun tuon olin juuri ostanut niin sain lahjaksi vuoden kuukausikortin punttisalille, jossa tulee käytyä 3-4 kertaa viikossa. Liika on liikaa ja punttis riittää minulle.

Jos joku olisi kiinnostunut tuon vehkeen ostamaan, voi laittaa mulle vaikka viestiä tulemaan. Toi laite vie olohuoneessa ihan liikaa tilaa, joten voisin siitä eroonkin haluta kokonaan.