Onko kellään kokemusta/tietoa näistä vaunuista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "povia"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
kaverilla on nuo. Hajoilee jatkuvasti ja on TOSI isot hyökkäysvaunut! Korkeat ja leveät ja kaikinpuolin kömpelöt. En kyllä ostaisi. Laita pari sataa lisää niin saat oikeasti ihan hyvät vaunut.

[QUOTE="vieras";28798402]kaverilla on nuo. Hajoilee jatkuvasti ja on TOSI isot hyökkäysvaunut! Korkeat ja leveät ja kaikinpuolin kömpelöt. En kyllä ostaisi. Laita pari sataa lisää niin saat oikeasti ihan hyvät vaunut.[/QUOTE]

Ok, kiitos tästä.

Olen käyttänyt jotain vähän vanhempaa mallia ja oli kyllä tosi raskaat ja tympeet liikutella. Itse olen toisaalta tottunut kääntyviin eturenkaisiin ja noiden kanssa meni hermot lähikaupassa. Tuntui ettei käänny mihinkään kunnolla ja voimaa sai käyttää, kun lapsi kyydissä.

Meillä on tuollaiset. Esikoinen niissä kulki 2,5 vuotta ja vauva nyt muutaman kuukauden. Meille olleet ihan passelit, kulkee helposti kelissä kuin kelissä ja myös metsäpoluilla. Eivät toki ole mitkään citykärryt, me liikutaan itse kaupungilla ja julkisissa niin että vauva on repussa ja vaunut on lenkkejä, ulkoilua jne varten. Eli mieti mihin vaunuja tarviit ja osta sitten käyttötarkoituksen mukaan.

Meidän vaunuissa ei ole ollut vikaa ja kaikki toimii edelleen vaikka kovassa käytössä ovat olleetkin. Ainoastaan väri on haalistunut vähän päältä, ilmeisesti auringon tekosia. Meillä on siis musta-harmaat.

Yhteistyössä