Herqules yhdistelmät

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tikruliini
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
meillä tuplat. herqules twin raptor 3spin, tai joku muu vastaava nimihirvitys. ja on tykätty tosi paljon, käyttökokemusta n. puoli vuotta. olen nähyt näitä vain lastentarvikkeessa ja sen mainoksissa...

Ei taida saada muualta, en oo varma kuitenkaan. Saakohan esim saksasta tilattua? Itse koeajoin niitä, mutta jäivät ostamatta lyhyen takuuajan ja pienen ratastilan takia. Kivan näköset toki olivat :D

Kuinka lyhyt takuu niissä oli? Yritämme kolmatta lasta ja olen katsellut eri vaunuja ja kokemustakin on monista merkeistä. Juuri tuon ihanuuden takia niihin ihastuin. Mutta täällä ei ole liikettä mikä myy niitä eli en ole niitä päässyt kokeileen enkä edes nähnyt muuta kuin kuvissa

ai mitenköhän meidän rattaissa oli vuoden takuu? kävin vielä kuitista tarkistamassa. mä oon siis se jolla on ne tuplat. ja meillä ollut briot aiemmin ja niissäkin oli vuoden takuu, missä on muka pitempi? Ja siskon 2 v. lapsi ei mahtunut brion double wawessa istumaa kuomun alle mut herqulesin kärryihin mahtui.

Meillä ollu nuo herqules raptor 3spin, muuten loistavat mutta tuo etupyörä puoltaa eikä sitä ole saatu korjattua huolloissa :/ Siis normaaliteillä ei puolla mutta jos on vähänkin kaltevampaa / epätasaista niin pitää olla koko ajan oikaisemassa vaunuja. Tosin siitäkin selviää sillä kun lukitsee etupyörän :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ai mitenköhän meidän rattaissa oli vuoden takuu? kävin vielä kuitista tarkistamassa. mä oon siis se jolla on ne tuplat. ja meillä ollut briot aiemmin ja niissäkin oli vuoden takuu, missä on muka pitempi? Ja siskon 2 v. lapsi ei mahtunut brion double wawessa istumaa kuomun alle mut herqulesin kärryihin mahtui.

No lastentarvikkeessa sanottiin että puolen vuoden takuu. En tiiä onko sit muuttunu, näin mulle sanottiin viime syksynä. Millon ne teidän briot on ostettu? Nykyään on 2 v. takuu, en tiiä onko aiemmin ollu lyhyempi.
En mä brion tuplien koosta tiedä, itse tarkotin ihan norm. yhdistelmiä, niissä on isompi ratastila ku herquleksien yhdistelmissä (mittasin).

Uusimmat

Yhteistyössä