Onko kellään käynyt niin...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
että raskaustestiin tulee ensin haamu ja seuraavina päivinä ei enää mitään
:( ? Mulla tuli toissapäivänä ( kp26/27-29 ) aamupissasta r-testiin haamu ja nyt tänään eli kp 28 ei enää mitään?!?! Ja aamupissasta tein testin tälläkin kertaa...

Eli ei kai tässä nyt sittenkään olla raskaana :( Vai onko jollakin teistä käynyt niin, että ensin tulee haalea haamu, sitten ei mitään, ja loppujen lopuksi kuitenkin plussa pärähtää tikkuun?

Ja mitään sen suurempia menkkatuntemuksia ei mulla kuitenkaan ole. Esikoisesta tuli plussa testiin jo ennen kuin menkat olivat myöhässä :/ Siksi tässä aika epäuskoinen raskauden suhteen tällä kertaa olenkin...

en usko että olet raskaana.. jos oli haaamujen haaaamu niin se voi olla ihan virhe tulos mut jos oli selkeä haamu niin voi olla ollu kemiallinen eli hetkellisesti vilauttanu sen haamun mut ei siis raskautta..

Niin minäkin vähän luulen :( Olisin vaan toivonut, että joku valaa uskoa ja sanoo, että plussa voi pärähtää ruutuun vielä noiden negojen ja haamun jälkeenkin :D Tosin turhaa toivoa ei kannata kai elätellä, kai sen kohta näkee alkaako menkat vai ei. Tosin ihmettelen, miksei menkat ole vielä alkaneet tai miksei minulla ole mitään menkkatuntemuksia, niinkuin yleensä ennen menkkoja on :/ Alkaisi edes menkat, niin voisi olla varma...

juu tiedän kyllä hyvin ton tunteen:) saman kokeneena tiedän et sitä haluaa viimeseen (lue kuukautisiin) asti uskoa et ois raskaana vaikka ois tullu 100 negaa =D No mut kyllä se siellä tärppää kun ei liikaa ressaille!! Mä kasvattelen masua elokuuhun asti! Onnea yritykseen!!

Yhteistyössä