S
soluttautuja
Vieras
Montako kertaa peräkkäin saa samalle henkilölle tehdä samassa paikassa määräaikaisen työsopimuksen? Jos työnkuva pysyy samana ja jatkuu koko ajan tauotta?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras :Määräaikaisuus on tällä hetkellä ihan hyvä juttu koska työnantaja ei voi sitä purkaa ennen määräajan loppua, paitsi jos esim firma loppuu.
Alkuperäinen kirjoittaja Toopelo:Vooouuu toivotavasti toi 3 on FAKTA, koska mä teen sairaalalla duunia, johon TARVII ihmisen, mutta vaki-ihmiselle se riitti ja lähti-
voi mä tahon sen paikan... Tehny jo 10kk sitä ja uusittu kerran. "rukoilee kyynärpäät ristissä" =)
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Toopelo:Vooouuu toivotavasti toi 3 on FAKTA, koska mä teen sairaalalla duunia, johon TARVII ihmisen, mutta vaki-ihmiselle se riitti ja lähti-
voi mä tahon sen paikan... Tehny jo 10kk sitä ja uusittu kerran. "rukoilee kyynärpäät ristissä" =)
Ei ole mitään faktaa, että 3 peräkkäistä. Mikä on peruste määräaikaiselle sun kohdalla? Kysy liitosta, että onko se tarpeeksi perusteltu ja jos ei ole, niin silloinhan se rinnastetaan vakinaiseen.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mulle nimittäin nyt todennäköisesti tarjotaan viidettä perättäistä määräaikaista. Ja kyseessä ei ole mikään sijaisuus, eikä projektityö. Pomo vaan sanoi, että kyllä hän perustelut määräaikaiselle keksii, eikä ole aikomustakaan tehdä vakinaista sopimusta.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mulle nimittäin nyt todennäköisesti tarjotaan viidettä perättäistä määräaikaista. Ja kyseessä ei ole mikään sijaisuus, eikä projektityö. Pomo vaan sanoi, että kyllä hän perustelut määräaikaiselle keksii, eikä ole aikomustakaan tehdä vakinaista sopimusta.
Mä en jättäis asiaa tohon. Ja jos sit jättäis sulle tarjoamatta sitä sopimusta tuosta syystä, ni pomo tekee siinäkin väärin, koska sitä hommaa pitäisi ensi sijaisesti tarjota sille, ketä sitä on tähänkin asti tehnyt.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mulla on määräaikainen soppari, jossa ei ole päättymispäivää vaan lukee et voimassa toistaiseksi..tai jotain sinnepäin. Onks se ihan ok vai pitäskö siinä olla joku päättymispvä?
Alkuperäinen kirjoittaja ppp:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mulla on määräaikainen soppari, jossa ei ole päättymispäivää vaan lukee et voimassa toistaiseksi..tai jotain sinnepäin. Onks se ihan ok vai pitäskö siinä olla joku päättymispvä?
Eihän se silloin mikään määräaikainen ole, vaan toistaiseksi voimassaoleva.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Toopelo:Vooouuu toivotavasti toi 3 on FAKTA, koska mä teen sairaalalla duunia, johon TARVII ihmisen, mutta vaki-ihmiselle se riitti ja lähti-
Ei ole mitään faktaa, että 3 peräkkäistä. Mikä on peruste määräaikaiselle sun kohdalla? Kysy liitosta, että onko se tarpeeksi perusteltu ja jos ei ole, niin silloinhan se rinnastetaan vakinaiseen.