onko kellään ei-raskaana olevalla yhtä hirveää vyötärön ympärystä kuin mulla?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja läskimaha
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja läskimaha:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mulla on varmaan samaa luokkaa. masentaa.

mikä sun vaatekoko on?

En mä tiedä, en oo käynyt ostamassa uusia vaatteita, kun tällaisille valaille ei tehdä vaatteita. Lihonut neljässä kuukaudessa melkein 10 kiloa. masentaa vielä enemmän kun tän kirjottaa tähän.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja läskimaha:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mulla on varmaan samaa luokkaa. masentaa.

mikä sun vaatekoko on?

En mä tiedä, en oo käynyt ostamassa uusia vaatteita, kun tällaisille valaille ei tehdä vaatteita. Lihonut neljässä kuukaudessa melkein 10 kiloa. masentaa vielä enemmän kun tän kirjottaa tähän.

Miten et voi tietää minkä kokoisia vaatteita käytät?
 
Alkuperäinen kirjoittaja läskimaha:
miks te vastailette jolla ei ole? kehuaksenne itseänne?

ihan siksi,että vastataan ap:n kysymykseen.Vai olisiko tähän saanut vastata vain ne,joiden vyötärönympärys on yli 100?!Mikäli näin on,tarkentakaa kysymyksiänne tai rajatkaa,keiden siihen soisitte vastaavan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja läskimaha:
miks te vastailette jolla ei ole? kehuaksenne itseänne?

ihan siksi,että vastataan ap:n kysymykseen.Vai olisiko tähän saanut vastata vain ne,joiden vyötärönympärys on yli 100?!Mikäli näin on,tarkentakaa kysymyksiänne tai rajatkaa,keiden siihen soisitte vastaavan.
 

Yhteistyössä