Kuuluuko lähipiirisii APINOIJIA? Miten suhtaudutte heihin?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Tai miten heihin pitäisi suhtautua? Olla otettu siitä, että joku pitää maustani niin paljon, että kopioi sitä vai olla vittuuntunut, ettei voi keksiä mitään omaa?

Minua tällä hetkellä lähinnä VITUTTAA! "Kaveri" apinoi minua hyvin monessa asiassa. Ihasteli korviksia, jotka mulla on. Ks kummaa, hänellä oli seuraavana päivänä ihan samanlaiset. Remppasimme kämpän, kas kummaa, kaveri remppasi kuukauden päästä myös ja laittoi "vahingossa" samaa tapettia kuin meilläkin. "Ai, oliko teillä tätä samaa, en muistanutkaan!" :headwall:

Viime viikolla huomasin hänen hankkineen kaikessa hiljaisuudessa samanlaiset kengät kuin minulla. Sitten tiedättekö ihan pokkana tulee mulle juttelemaan, niinkuin ei mitään!

ä-r-s-y-t-t-ä-v-ä-ä.

Juu, en ole patentoinut mitään vaatekappaleita ja niitä voi ostaa kaupasta kuka vaan, mutta pistää silti vituttamaan, kun jotain itselleen hankkii, seuraavalla viikolla kaveri on hankkinut samanlaisen perässä. Kyse kuitenkin yli kolmekymppisestä ihmisestä...
 
Mä olisin varmaan otettu jos joku matkis mua :) Tai on mullakin ollut tuollainen tyylin matkija mutta se olikin 5v tyttö meidän vanhan kodin pihalta. Sanoi että olin pihan kaunein ja ihasteli mun vaatteita, ruinasi äidiltään samantyylisiä vaatteita kuin mulla :) Se oli aika söpöä... Olen siis aina ollut aika nuorekas, tykkään esim pinkistä mutten vedä mitään pinkkiövereitä, huomaan että teinit katsovat pitkään vaatteitani ja multa tullaan usein kysymään mistä olen ostanut mitäkin...
Älä siis vittuunnu ap jos kaverisi apinoi, voithan sä aina selvennykseksi mainita julkisilla paikoilla että SINÄ olet se alkuperäinen :)
 
Mä olisin varmaan otettu jos joku matkis mua :) Tai on mullakin ollut tuollainen tyylin matkija mutta se olikin 5v tyttö meidän vanhan kodin pihalta. Sanoi että olin pihan kaunein ja ihasteli mun vaatteita, ruinasi äidiltään samantyylisiä vaatteita kuin mulla :) Se oli aika söpöä... Olen siis aina ollut aika nuorekas, tykkään esim pinkistä mutten vedä mitään pinkkiövereitä, huomaan että teinit katsovat pitkään vaatteitani ja multa tullaan usein kysymään mistä olen ostanut mitäkin...
Älä siis vittuunnu ap jos kaverisi apinoi, voithan sä aina selvennykseksi mainita julkisilla paikoilla että SINÄ olet se alkuperäinen :)

En tiedä, kai mustakin olisi eri asia, jos apinoija olisi joku pikkulikka, kuten sinulla, mutta harmittaa vietävästi, kun itse on mielestään löytänyt vaikka nettiputiikista hiukan erilaisen vaatteetn / asusteen tmv,,,seuraavalla viikolla kaverin päällä on samanlainen...Vituttaa muutenkin kulkea yhdessä jossain kun sitten katsotaan, että miksi nuokin on ihan samalla tavalla ja tyylillä pukeutuneet...
 
[QUOTE="vieras ap";23909687]En tiedä, kai mustakin olisi eri asia, jos apinoija olisi joku pikkulikka, kuten sinulla, mutta harmittaa vietävästi, kun itse on mielestään löytänyt vaikka nettiputiikista hiukan erilaisen vaatteetn / asusteen tmv,,,seuraavalla viikolla kaverin päällä on samanlainen...Vituttaa muutenkin kulkea yhdessä jossain kun sitten katsotaan, että miksi nuokin on ihan samalla tavalla ja tyylillä pukeutuneet...[/QUOTE]

Joo ymmärrän kyllä että se ärsyttää. Onko tää tyyppi minkälainen, voisko sille sanoa ihan suoraan asiasta? Tai sit vaan vähän vältellä sen seuraa jos ei ole ihan kaikki inkkarit kanootissa... :)
 
Joo ymmärrän kyllä että se ärsyttää. Onko tää tyyppi minkälainen, voisko sille sanoa ihan suoraan asiasta? Tai sit vaan vähän vältellä sen seuraa jos ei ole ihan kaikki inkkarit kanootissa... :)

En kyllä kehtaa sanoa, edes kännissä :D.

Harmittaa vietävästi. Sitten ehkä JOTENKIN ymmärtäisin, jos tyyppi vaikka sanoisi, että "voi kun sulla on ihanat kengät, mäkin haluun tollaset!"

Mutta että käy vaan pokkana kaikessa hiljaisuudessa ostamassa samanlaiset ja tulee nokkani alle kuin ei mitään,,,sitä ihmettelen.
 

Similar threads

Y
Viestiä
4
Luettu
3K
Aihe vapaa
vierailija
V

Yhteistyössä