V
"vieras"
Vieras
Tai miten heihin pitäisi suhtautua? Olla otettu siitä, että joku pitää maustani niin paljon, että kopioi sitä vai olla vittuuntunut, ettei voi keksiä mitään omaa?
Minua tällä hetkellä lähinnä VITUTTAA! "Kaveri" apinoi minua hyvin monessa asiassa. Ihasteli korviksia, jotka mulla on. Ks kummaa, hänellä oli seuraavana päivänä ihan samanlaiset. Remppasimme kämpän, kas kummaa, kaveri remppasi kuukauden päästä myös ja laittoi "vahingossa" samaa tapettia kuin meilläkin. "Ai, oliko teillä tätä samaa, en muistanutkaan!" :headwall:
Viime viikolla huomasin hänen hankkineen kaikessa hiljaisuudessa samanlaiset kengät kuin minulla. Sitten tiedättekö ihan pokkana tulee mulle juttelemaan, niinkuin ei mitään!
ä-r-s-y-t-t-ä-v-ä-ä.
Juu, en ole patentoinut mitään vaatekappaleita ja niitä voi ostaa kaupasta kuka vaan, mutta pistää silti vituttamaan, kun jotain itselleen hankkii, seuraavalla viikolla kaveri on hankkinut samanlaisen perässä. Kyse kuitenkin yli kolmekymppisestä ihmisestä...
Minua tällä hetkellä lähinnä VITUTTAA! "Kaveri" apinoi minua hyvin monessa asiassa. Ihasteli korviksia, jotka mulla on. Ks kummaa, hänellä oli seuraavana päivänä ihan samanlaiset. Remppasimme kämpän, kas kummaa, kaveri remppasi kuukauden päästä myös ja laittoi "vahingossa" samaa tapettia kuin meilläkin. "Ai, oliko teillä tätä samaa, en muistanutkaan!" :headwall:
Viime viikolla huomasin hänen hankkineen kaikessa hiljaisuudessa samanlaiset kengät kuin minulla. Sitten tiedättekö ihan pokkana tulee mulle juttelemaan, niinkuin ei mitään!
ä-r-s-y-t-t-ä-v-ä-ä.
Juu, en ole patentoinut mitään vaatekappaleita ja niitä voi ostaa kaupasta kuka vaan, mutta pistää silti vituttamaan, kun jotain itselleen hankkii, seuraavalla viikolla kaveri on hankkinut samanlaisen perässä. Kyse kuitenkin yli kolmekymppisestä ihmisestä...