Onko kellään Bichon Havannais-koiraa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Meemi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Meemi

Vieras
Tämä rotu kuulemma on vähemmän allergisoiva..
Entäpäs sitten toy-villakoira? Olen kuullut samanlaisia väitteitä.
Kertokaa jos asiasta kokemusta!!
Itsellä lievä koira-allergia, mutta niin kovin haluaisin koiruuden. :(

villakoira käy allergiselle kun ei lähde karvaa,eikä hilsettä, mutta ethän ole allerginen koiran syljelle?

ja pitää muistaa että allergiavapaata koiraa ei ole!

Alkuperäinen kirjoittaja jep jep:
villakoira käy allergiselle kun ei lähde karvaa,eikä hilsettä, mutta ethän ole allerginen koiran syljelle?

Noi kaksi lausettahan kumoavat toisensa! KAIKISTA koirista lähtee hilsettä, sillä sellaista eläintä ei olekaan jonka iho ei uusiutuisi. Vastuutonta julistaa tollasta "tietoa", sillä kukaan ei voi toisen puolesta sanoa noihin allergiajuttuihin mitään. Kokeilemalla se selviää, ja huonossa tapauksessa siitä sitten kärsii eläin ja lapset eniten jos lemmikistä joudutaankin luopumaan.

Ei, vaan kurkkua alkaa kutittaa ja nenä vuotaa joidenkin koirien lähellä.

Alkuperäinen kirjoittaja palma:

Noi kaksi lausettahan kumoavat toisensa! KAIKISTA koirista lähtee hilsettä, sillä sellaista eläintä ei olekaan jonka iho ei uusiutuisi. Vastuutonta julistaa tollasta "tietoa", sillä kukaan ei voi toisen puolesta sanoa noihin allergiajuttuihin mitään. Kokeilemalla se selviää, ja huonossa tapauksessa siitä sitten kärsii eläin ja lapset eniten jos lemmikistä joudutaankin luopumaan.

Olen joskus tätä miettinyt ja jutellut äidin kanssa. Hän ottaisi, jos mahdollista, koiran siinä tapauksessa itselleen. ja nuo minun oireeni ovat siis aika lieviä. Lapsia meillä on vasta yksi, 5kk;n ikäinen.

Yhteistyössä