Onko Kelalla muuttunut pysyvästi KHT maksupäivä kuun viimenen??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minkätakia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
??? Kyllä mulle on kotihoidontuki tullut jo vuoden joka kuun viimenen päivä ja hyvin oon saanu laskut maksettua, ei mitään ongelmia. Mutta toiset ne tekee ongelmia, jos ei niitä muuten ole...

onko se sitten ihan käytäntö että ekat kaksi-kolme kk se tulee 10pvä?? :O Just selasin tuolta nettipankista, niin on tullut jo alkukuussa :O Vai johtuuko se noista muista tuista mitä me saadaan... Huoh, tiedä häntä. Yllätys oli kova.

Tartun epäoleelliseen, mut miten 10 päivän heitto voi vaikuttaa siihen et laskut jää maksamatta.....?

Jos rahat on tullu 10. päivä ja maksanut laskut silloin ja jostain syystä ne tulee sen kymmenennen päivän sijasta viimeinen päivä niin a) on enemmän kuin 10 päivää heittoa b) jotkut laskut tosiaan voi jäädä maksamatta jos on varannut että kht:lla ne maksaa eikä sitä tulekkaan silloin kun on odottanut.

[QUOTE="Anne";22563763]Jos rahat on tullu 10. päivä ja maksanut laskut silloin ja jostain syystä ne tulee sen kymmenennen päivän sijasta viimeinen päivä niin a) on enemmän kuin 10 päivää heittoa b) jotkut laskut tosiaan voi jäädä maksamatta jos on varannut että kht:lla ne maksaa eikä sitä tulekkaan silloin kun on odottanut.[/QUOTE]

Kotihoidontuki maksetaan AINA takautuvasti niin että mun mielestä tuossa on juurikin se 10päivän ero, olet jostain syystä ensin saanut edellisen kuun vasta 10. päivä.
Kuun viimeinen pankkipäivä on aina ollut kht:n normaali maksupäivä.

Minusta nyt vähän vaikuttaa että ap on saanut tuen silloisen kuun 10. päivä ja nyt tulikin vasta viimeinen päivä ja siksi rutisee. Ei tuo 10 päivää edes olisi iso juttu mutta 20 päivää alkaa jo olemaan.

Yhteistyössä