Hei,
minun paras kaverini ja veljeni, jonka kanssa ollaan oltu lapsuudesta asti kuin paita ja peppu, seurusteli 5 vuotta erään neidin kanssa. Nyt he eivät enää seurustele, koska neiti petti veljeäni jonkun exänsä kanssa ja veljen mielestä se ei ollut ok. Ero oli hyvin rankka ja sydämiä rikottiin. Näin tuon veljeni exän eilen baarissa, ja hän yritti minua todella. Minä kun olen niin pelle, etten osaa sanoa ei, niin aloin tapailemaan veljeni exää. Viikon päästä tajusin, että veljen exän ainoa syy tapailuuni oli, että hän yritti satuttaa veljeäni. Minun mielestäni on kuitenkin ok, että tapailen tätä exää, koska olen a.NIIN VITUN HUONO KAVERI/ VELI b. OLEN NIIN RUMA TAI KOKEMATON ETTEN SAA MUUTEN NAISTA c.USKOTTELEN ITSELLENI JA MUILLE ETTÄ TÄSSÄ EI OLE MITÄÄN VÄÄRÄÄ, KOSKA HEI "KAIKKI ON SODASSA JA RAKKAUDESSA SALLITTUA" d. MINULLA EI TÄSTÄ SYYSTÄ OLE ENÄÄ VELJEÄ EIKÄ KAVEREITA, JA LISÄKSI KAIKKI TÄSTÄ TIETÄVÄT PITÄVÄT MINUA PELLENÄ e. TÄMÄ KAIKKI ON MIELESTÄNI VELJENI/ KAVERENI SYYTÄ JOS HÄN SUUTTUU, KOSKA OLEN VAAN SELLAINEN JOKA MYISI ÄITINSÄ OMAN HYÖTYNSÄ TAKIA f. SODASSA JÄTTÄISIN KAVERINI JA OLISIN PETTURI, MAFIASSA OLISIN ROTTA, MURHAAJANA SELKÄÄN PUUKOTTAJA/ LAPSEN TAPPAJA, LÄÄKÄRINÄ VALELÄÄKÄRI, RIKOSREKISTERINI ON TÄYNNÄ TÖRKEITÄ PETOKSIA g. VÄITTÄISIN SODASSA, ETTÄ ON KAVERIN SYYTÄ JOS EI PYSTY LOUKKAANTUNEENA ITSE LIIKKUMAAN, MAFIASSA KAVERINI, JONKA EXÄÄ PETTÄISIN, OLISI MIELESTÄNI ROTTA, MURHASTA TUOMITTUNA HAKISIN MIELENTILATUTKIMUKSEEN VAIKKA OLISIN SELVÄJÄRKINEN, VALELÄÄKÄRINÄ SYYTTÄISIN VALTIOTA SIITÄ ETTÄ LÄÄKETIETEELLISEEN ON NIIN VAIKEA PÄÄSTÄ. Kirjoitin tämä viestin, koska luin täällä tällaisen hyväksyneiden kommentteja. Teidän päässänne on jotain vikaa. Klikatkaa seuraavaa linkkiäi, tämä termi on ilmeisesti teille täysin tuntematon:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Luottamus
Hyvää päivänjatkoa!
HUHHUH!
ps. miettikää mikä lapsuudessanne on saanut teidät kuvittelemaan, että tämä on oikein. Oliko tarinan veli sinun vanhempasi. Tässä tapauksessa, ota yhteyttä psykiatriin.