Onko Kainuulaisia?

  • Viestiketjun aloittaja kaenuulaenen
  • Ensimmäinen viesti
Hei joku heitti ilmaan sanan treffit!! Oisko siihen innostusta?
Ja kotikurppa, työ asutte niin lähellä että tulkaa jo melkein joku päivä kaffelle! Tai vaikka hiekkalaatikolle, jahka se tuolta lumen alta taas löytyy! =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:
Hei joku heitti ilmaan sanan treffit!! Oisko siihen innostusta?
Ja kotikurppa, työ asutte niin lähellä että tulkaa jo melkein joku päivä kaffelle! Tai vaikka hiekkalaatikolle, jahka se tuolta lumen alta taas löytyy! =)
No mikä jottei :D tässähän me tyttöjen kanssa kotimaastossa päivittäin pyöritää...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:
Hei joku heitti ilmaan sanan treffit!! Oisko siihen innostusta?
Ja kotikurppa, työ asutte niin lähellä että tulkaa jo melkein joku päivä kaffelle! Tai vaikka hiekkalaatikolle, jahka se tuolta lumen alta taas löytyy! =)
IPPU: Me ainaki innostutaan ;) ja muille selvyydeksi, me ollaan jo ipun kans tuttuja entuudestaan..

Missäs treffataan ja millon? soramontun hiekkalaatikko näyttää olevan vielä lumen vallassa.. :headwall: ja toisaalta lunta on niin vähän että mäenlasku ei enää oikeen onnistu.. tai siis mäki on jäässä, niin vähän liian hurjaa touhua ehkä.. :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:
Hei joku heitti ilmaan sanan treffit!! Oisko siihen innostusta?
Ja kotikurppa, työ asutte niin lähellä että tulkaa jo melkein joku päivä kaffelle! Tai vaikka hiekkalaatikolle, jahka se tuolta lumen alta taas löytyy! =)
minä olisin kans innostunut asiasta! me tässä soidinkadulla asustellaan :wave: ja joku kyseli että onko lehtikangas-laajakangas äidit kaikki ennestään tuttuja, niin minä en tunne ketään sen takia olis just tosi kiva nähdä =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja piipero86:
Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:
Hei joku heitti ilmaan sanan treffit!! Oisko siihen innostusta?
Ja kotikurppa, työ asutte niin lähellä että tulkaa jo melkein joku päivä kaffelle! Tai vaikka hiekkalaatikolle, jahka se tuolta lumen alta taas löytyy! =)
minä olisin kans innostunut asiasta! me tässä soidinkadulla asustellaan :wave: ja joku kyseli että onko lehtikangas-laajakangas äidit kaikki ennestään tuttuja, niin minä en tunne ketään sen takia olis just tosi kiva nähdä =)
No en minäkään tunne ketään Lehtikankaan-Laajankankaan mammoja... paitsi Kotikurpan kanssa on juteltu yhesti mesessä =)
 
katos...tuttuja näkkyy

löytyi tällaisetkin sivut täältä...
Mie oon kans Kajjjaanilainen ollu pienen ikäni, muutamia syrjähyppyjä on tullu tehtyä, mutta aina kotikonnuille palattu

Minulla yksi ekaluokkalainen tyttö ja 3,5v poika ja kolomas tulossa heinä-elokuussa.
me vaikutetaan vanahalla kylymällä...
 

Yhteistyössä