Onko Kainuulaisia?

  • Viestiketjun aloittaja kaenuulaenen
  • Ensimmäinen viesti
*
Alkuperäinen kirjoittaja minddu:
ai nii, ja taas kerran mainostaisin tuota meidän kerhoa jos sinne löytyis halukkaita liittymään ja saatais vähän elämää sinne :D
Siis mikä kerho???? Mä en löydä täältä kaksplussan sivuilta mitään kerho-osiota. Kiinnostais kylläkin.

 
äippä
Olen Kajaanista kotoisin ja paljon lomia siellä viettelen. Oletteko Lehtikankaalta/ Laajankankaalta myös kotoisin/ nuoruuden viettänyt? Itse olen ensimmäiset 20 vuotta asunut Lehtikankaalla. Samaa ikäluokkaa monen kanssa olen. Mietin onkohan teidän joukossa myös tuttuja?
 
Ikäero
Onko Kajaanissa sellaisia mammoja, joiden lapsilla on vain reilu vuosi (tai jopa alle) ikäeroa? Meidän muksuille tulee 1v 3kk, kunhan kakkonen syntyy kesällä... Kaipaisin vertaistukea -miten pärjätä kahden pienen kanssa.
 
tytsi88:

Suomussalmelta olen kotoisin, mutta kajaanissa Laajankankaalla asustellaan nykyään :)



Minäkin olen s-salmelta kotoisin. :) Kajaaniin tosin muutettu jo useita vuosia sitten.

Juu, olen minäkin jo useamman vuoden Kajaanilainen ollut.. :)
 
Kajaanista laajankankaalta. Olen 30v, kolmen lapsen äiti.

Ikäero kyselit miten pärjätä kahden pienen kanssa. Meillä ikäeroa oli 1v5kk. Tuntui välillä kun olisi ollut kaksi vauvaa, varsinkin silloin kun sairastelivat..
 
Alkuperäinen kirjoittaja murmeli77:
Kajaanista laajankankaalta. Olen 30v, kolmen lapsen äiti.

Ikäero kyselit miten pärjätä kahden pienen kanssa. Meillä ikäeroa oli 1v5kk. Tuntui välillä kun olisi ollut kaksi vauvaa, varsinkin silloin kun sairastelivat..
Hmmm. Ootkos asunut kauan näillä kulmilla? Saman ikänen oon, mutta vaan 2 elossa olevaa lasta.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Pörrösukka:
Onpas täällä tosiaankin Laajankangas-Lehtikangas alueelta porukkaa. Elikkäs naapureita melkein ollaan. Hinni, jäi tuossa kaikumaan korviin, että sinulla 2 elossa olevaa lasta????
Niin, esikoinen syntyi kuolleena. 2 alle kouluikäistä on.
Onkos kenenkään lapsi aloittamassa täälläpäin syksyllä koulua?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hinni:
Alkuperäinen kirjoittaja Pörrösukka:
Onpas täällä tosiaankin Laajankangas-Lehtikangas alueelta porukkaa. Elikkäs naapureita melkein ollaan. Hinni, jäi tuossa kaikumaan korviin, että sinulla 2 elossa olevaa lasta????
Niin, esikoinen syntyi kuolleena. 2 alle kouluikäistä on.
Onkos kenenkään lapsi aloittamassa täälläpäin syksyllä koulua?
Anteeksi uteluni :ashamed: ja olen pahoillani.

Meillä ei vielä piiitkään aikaan tuo pieni ole kouluun menossa.
 

Yhteistyössä