Onko Kainuulaisia?

  • Viestiketjun aloittaja kaenuulaenen
  • Ensimmäinen viesti
harmaana
Täällähän näkee melkein tuttuja.Samaa ikäpolvea ollaan ja ei varsinaisesti tunnettu,mut minä olin yksi Soilin kavereista ja sillä pyörittiin joskus samoissa ympyröissä ja maisemissa.
 
tunnetaanko..
Alkuperäinen kirjoittaja harmaana:
Täällähän näkee melkein tuttuja.Samaa ikäpolvea ollaan ja ei varsinaisesti tunnettu,mut minä olin yksi Soilin kavereista ja sillä pyörittiin joskus samoissa ympyröissä ja maisemissa.
oletko S.T. ? 2 lasta..? :)
 
harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja tunnetaanko..:
Alkuperäinen kirjoittaja harmaana:
Täällähän näkee melkein tuttuja.Samaa ikäpolvea ollaan ja ei varsinaisesti tunnettu,mut minä olin yksi Soilin kavereista ja sillä pyörittiin joskus samoissa ympyröissä ja maisemissa.
oletko S.T. ? 2 lasta..? :)
3 tyttöä minulla ;)

 
viera
Alkuperäinen kirjoittaja Millukka:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Millukka:
suomussalmelta kotosin mtta tätä nykyä asun etelässä :saint:
Minäkin olen S-salmelta lähtöisin. Kajaanilainen nykyään :)
mistäs päin suomussalmee olit ja mitä ikäluokkaa ;) ties vaikka tuttuja oltais
80-luvun alkupuolella olen syntynyt ja kotoisin yhdeltä syrjäkylältä ihan korvesta :) Entäs sinä?
 
Ap
Alkuperäinen kirjoittaja Marsu81:
Nooh, nyt tuo aurinko näkyy paistavan aika kivasti, niin onko sitä lenkille lähtiöitä??? :D

Me ainaki mennään poikien kaa B)
Lenkillä on nyt käyty. Joki kierretty ympäriinsä. Ei näkynyt ketään täältä poikien kans olevan ;-).
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Marsu81:
Nooh, nyt tuo aurinko näkyy paistavan aika kivasti, niin onko sitä lenkille lähtiöitä??? :D

Me ainaki mennään poikien kaa B)
Lenkillä on nyt käyty. Joki kierretty ympäriinsä. Ei näkynyt ketään täältä poikien kans olevan ;-).
Me käytiinkiin kävelee sotkamontien reunaa ja kattelee rekkoja samalla ;) oli kyllä ihana ilma =)
 
harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja tunnetaanko:
Alkuperäinen kirjoittaja harmaana:
Alkuperäinen kirjoittaja tunnetaanko..:
Alkuperäinen kirjoittaja harmaana:
Täällähän näkee melkein tuttuja.Samaa ikäpolvea ollaan ja ei varsinaisesti tunnettu,mut minä olin yksi Soilin kavereista ja sillä pyörittiin joskus samoissa ympyröissä ja maisemissa.
oletko S.T. ? 2 lasta..? :)
3 tyttöä minulla ;)
H?
Jep
 

Yhteistyössä