Onko kaikki naiset ottanut joskus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Suihin mieheltä, toiset kyllä tykkää ottaa ja ottavat ihan omasta halustaan miehen pyytämättä ja toiset ei ota kuin väkipakolla. Onko kaikki naiset joskus ottanut suihin, edes yhden kerran?

[QUOTE="Mie";27463595]Olen kyllä miestäni hyväillyt suullani, mutta mällejä en suostu suuhuni ottamaan.
Jotenkin se ajatus inhottaa...[/QUOTE]Kunnon palstaämmä ei mieheltään suihin ota!

Huvittavimpia ovat ne naiset joiden mielestä "suihinotto" tarkoittaa pientä lipomista tai paria pientä imaisua ennen yhdyntää. Sitten vielä samat naiset saattavat ihmetellä miksi thaihieromoita on niin paljon ja kuka niissä oikein käy.

Facepalm.

[QUOTE="Mie";27463595]Olen kyllä miestäni hyväillyt suullani, mutta mällejä en suostu suuhuni ottamaan.
Jotenkin se ajatus inhottaa...[/QUOTE]

Sehän se siinä parasta onkin, kun näkee ja tuntee miten mies todella nauttii siitä, että nainen vie suihinoton loppuun asti.
Ja se on taattua, että sen jälkeen saa itsekin kunnon hoidon mieheltä :p Näin ainakin meillä.

Sehän se siinä parasta onkin, kun näkee ja tuntee miten mies todella nauttii siitä, että nainen vie suihinoton loppuun asti.
Ja se on taattua, että sen jälkeen saa itsekin kunnon hoidon mieheltä :p Näin ainakin meillä.
No ei oo taattua. Mä olen ottanut vaikka kuinka monesti mieheltäni suihin ihan loppuun asti ja hän ei ole koskaan nuollut mulle orgasmia vaikka olen pyytänyt. Pari lipaisua ja that's it.

Ja ennen kuin joku ehtii sanoa, niin huolehdin hygieniasta ja olen posliini, että siitä ei ole kiinni. Ex nuoli mua vaikka kuinka, mut nykyinen vaan ei. :( Ja syytä en tiedä.

[QUOTE="Vieras";27463790]No ei oo taattua. Mä olen ottanut vaikka kuinka monesti mieheltäni suihin ihan loppuun asti ja hän ei ole koskaan nuollut mulle orgasmia vaikka olen pyytänyt. Pari lipaisua ja that's it.

Ja ennen kuin joku ehtii sanoa, niin huolehdin hygieniasta ja olen posliini, että siitä ei ole kiinni. Ex nuoli mua vaikka kuinka, mut nykyinen vaan ei. :( Ja syytä en tiedä.[/QUOTE]

Kyllä on itseltä jäänyt nuoleskelut väliin kun nainen on ollut posliini, väkisin on ollut pakko lipoa hetken aikaa mutta siihen jäi.

[QUOTE="vieras";27463809]Kyllä on itseltä jäänyt nuoleskelut väliin kun nainen on ollut posliini, väkisin on ollut pakko lipoa hetken aikaa mutta siihen jäi.[/QUOTE]
No nää on makuasioita. Olen kysynyt mieheltä että posliini vai karvat niin hän on sanonut tykkäävänsä posliinista enemmän.

Yhteistyössä