tuike
Tyttöselle olen vasta ostanut välikausipuvun, pojalta vielä tuokin puuttuu Eikä ole kesätamineita hommattu, vasta vähän vilkuiltu mitä H&M:t ja muut tarjoaa. Kesään vielä niiiiin pitkä aika.
No äläpä muuta viserrä!Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Oikeesti, Sörhis...Ihmettelet, miksi sua haukutaan, ja sua mollataan vaikket pyydä kommentteja itsestäsi, yms.
Ja täällä sä olet aukomassa päätäsi ketjussa, missä kysyttiin että onko kesävaatteet jo ostettu. Etkä tainnut vastata varsinaiseen kysymykseen ollenkaan.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:En viitsi, syystä että minulla ei ole turpavärkkiä ja JOS olisi näyttäisin luultavasti ihan Mauno Ahoselta =XAlkuperäinen kirjoittaja Sörhis:Sinä et varmaankaan tällaisista asioista päätä, joten turpavärkki rullalle, kiitos.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Sörhis, älä enää jatka jookos? Olet antanut tälle keskustelulle jo enemmän kun tarpeeksi.Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:Nyt mä en käsitä. Yritän tässä vaan oikaista vääriä käsityksiä ja itseeni kohdistuvia syytöksiä. Mähän EN ole haukkunut ketään tiettyä palstalaista, enkä varsinkaan kenenkään lasta (tai lapsen vaatteita). Vai olenko? Missä?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miten sä jaksat jauhaa ja tehdä ittes vaan entistä enemmän naurettavan :/ Sit sä tuut vinkuun, ku sua arvostellaan...Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:En mä arvostele lasten vaatteita. Ihan samaa koskee kaikkea tarjoustalo-kamaa. Eikä tällä oo nyt mitään tekemistä mun itsetuntoni kanssa, tää on mun mielipiteeni . Ei mikään absoluuttiinen totuus. Kiitos ja anteeksi sitten vaan.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Onko sulla sörhis niin huono itsetunto, että sä arvostelet lasten vaatetusta Ilmeisesti näin. Ei se paranna sun olo ja epävarmuuttas
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:En viitsi, syystä että minulla ei ole turpavärkkiä ja JOS olisi näyttäisin luultavasti ihan Mauno Ahoselta =X