onko kaikki kesävaatteet jo lapsille ostettu?

• Viestiketjun aloittaja Gluteus maximus
  • Ensimmäinen viesti
tuike
Tyttöselle olen vasta ostanut välikausipuvun, pojalta vielä tuokin puuttuu :) Eikä ole kesätamineita hommattu, vasta vähän vilkuiltu mitä H&M:t ja muut tarjoaa. Kesään vielä niiiiin pitkä aika.

tavisäiti
Jotain olen jo ostanut, pari t-paitaa ja sellaista.

Aika erikoinen oli tämä keskustelu. Onko toi yksi nimimerkki vähän outo? Eikö noissa Säätömarketeissa ole aika samanlainen valikoima kuin vaikkapa Prismassa tai Citymarketissa?

Mä olen jo aika hyvin harjaantunut laadun suhteen. Ja pakko todeta, että se vaihtelee todella paljon ihan saman merkinkin sisällä. Esim. Stockan Bogit ovat todella kirjavaa laatua.

Hankitaan sitä mukaa kun tulee tarpeelliseksi. Etukäteenkin toki ostan, jos sattuu edullisesti hyviä löytymään.

Onkohan teillä kaikilla erikseen eri vuodenaikojen vaatteet? Meillä ainakin monet menee ympäri vuoden (siis ns. sisävaatteet) paitsi shortsit ja hellemekot :whistle:

Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Oikeesti, Sörhis...Ihmettelet, miksi sua haukutaan, ja sua mollataan vaikket pyydä kommentteja itsestäsi, yms.
Ja täällä sä olet aukomassa päätäsi ketjussa, missä kysyttiin että onko kesävaatteet jo ostettu. Etkä tainnut vastata varsinaiseen kysymykseen ollenkaan.
No äläpä muuta viserrä! :eek:
Jestas mikä emäntä..

Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:
Onko sulla sörhis niin huono itsetunto, että sä arvostelet lasten vaatetusta :eek: Ilmeisesti näin. Ei se paranna sun olo ja epävarmuuttas :)
:LOL: :LOL: :LOL: En mä arvostele lasten vaatteita. Ihan samaa koskee kaikkea tarjoustalo-kamaa. Eikä tällä oo nyt mitään tekemistä mun itsetuntoni kanssa, tää on mun mielipiteeni :D. Ei mikään absoluuttiinen totuus. Kiitos ja anteeksi sitten vaan.
Miten sä jaksat jauhaa ja tehdä ittes vaan entistä enemmän naurettavan :/ Sit sä tuut vinkuun, ku sua arvostellaan...
Nyt mä en käsitä. Yritän tässä vaan oikaista vääriä käsityksiä ja itseeni kohdistuvia syytöksiä. Mähän EN ole haukkunut ketään tiettyä palstalaista, enkä varsinkaan kenenkään lasta (tai lapsen vaatteita). Vai olenko? Missä?
Sörhis, älä enää jatka jookos? Olet antanut tälle keskustelulle jo enemmän kun tarpeeksi.
Sinä et varmaankaan tällaisista asioista päätä, joten turpavärkki rullalle, kiitos.
En viitsi, syystä että minulla ei ole turpavärkkiä ja JOS olisi näyttäisin luultavasti ihan Mauno Ahoselta =X

:LOL: :LOL:

vieras
Ostettu on. Kirpparilta, säästöpörssistä, cittarista, L&B:ltä, H&M:ltä, Ellokselta, mistä vaan sattuu kivoja löytymään :D Osa on tehty itse, ja viimevuotisiakin varmasti mahtuu päälle.

Kengät meilläkin ostamatta vielä.

Yhteistyössä