Onko kaikki isät tälläisiä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meillä on muuten vähän samallatavalla paitsi, mies tekee mulle kauppalistan ja suunnittelee + valmistaa ruuat arkisin 100%:sti viikonloppuisin joskus teen minäkin. Harrastusvälineet ja vaatteet huolehtii hän.
Meille tämä työnjako sopii koska me tykätään että se on helpompi kun joku asia on ns yksissä käsissä (toki mieskin kykenee ostamaan vaatteita tai hoitamaan aamutoimet ) nyt hänen aamutoimensa on itsensä kuntoon laitto ja sitten tekee aamupalan koko poppoolle kun mä lenkitän koiran =)

Meillä osallistuu oikeastaan ihan kaikkeen tekemiseen. Täytyy mun vaan ummistaa silmät siltä, ettei lasten vaatteen välttämättä sovi mun mielestä yhteen. Enkä mä ite pese niin erivärisiä vaatteita samassa koneessa. Ja laittaisin ite terveellisempää ruokaa. Lasten leikkienkään ei aina tarvis olla niin rajuja... Jokainen toimii tavallaan...

Onko se niin suuri asia, jos äiti huolehtii lasten vaatteet. Isi varmaankin huoltaa auton, muistaa lisätä öljyt ja pissapoikaan vettä, vai väitättekö, että kaikki menee fifty-fifty. Se nyt vaan on luontaisempaa naiselle huolehtia niistä vaatteista. Mitä muihin kotitöihin tulee, meillä siivotaan puoliksi niin, että komromissit onnistuu, ja töitä vaihdellaan. Yhdessä siivotaan iso siivous, muuten huushollia ylläpidän minä. En olisi ikinä mennyt naimisiin ihmisen kanssa, joka ei ymmärtäisi yhdessä tekemisen tärkeyttä, kun on kolme pientä lasta ja rajallinen määrä aikaa.

Yhteistyössä