Alkuperäinen kirjoittaja HeviäPRKLE:Jaa täytyy se painua itekki pehkuihin kun jätkä herää kuitenkin parin tunnin päästä huutelemaan...
ötyä! :hug: :wave:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja HeviäPRKLE:Jaa täytyy se painua itekki pehkuihin kun jätkä herää kuitenkin parin tunnin päästä huutelemaan...
Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:huomasko kukaan että mä yritin lähtee nukkumaan..:saint:
![]()
![]()
:hug: hyvä yritys!!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:Alkuperäinen kirjoittaja Kotihengetär:Uus yritys... moro :heart: :wave:
Moro moi!! =) :heart:
Peppi haluu tietää mistä saa noin hienoja tarroja??![]()
Sää löydät niin ihkui kuvii.Alkuperäinen kirjoittaja Enkeli vai Piru:Täytynee painua pehkuihin..![]()
Kaikille tasapuolisesti jaAngel or Devil has left the building tai jotain...![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:pervous on katsojan silmässä.
Tyydytän ruuanhimojani makkaralla. Jonka otin juuri uunista.
Hyvät mussut...![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Vatkuli:Alkuperäinen kirjoittaja Kotihengetär:Alkuperäinen kirjoittaja Vatkuli:Alkuperäinen kirjoittaja Kotihengetär:Uus yritys... moro :heart: :wave:
hiphurraa :heart: :wave:
:heart: :hug:
mää vasiten tulin koneelle roikkumaan c.s.i:n jälkeen, kun muistelin männä viikoilta teikäläisen vahtaavan sitä sarjaa vai tekeekö muistini mattiset & tepposet...mitäs teillä?
Alkuperäinen kirjoittaja Vatkuli:Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:huomasko kukaan että mä yritin lähtee nukkumaan..:saint:
![]()
![]()
:hug: hyvä yritys!!![]()
mää kävin jo huikkaamassa ötyjä sulle...mutta yllättävän hyvin näin pienen ja sironvastaukset jää noteeraamatta :ashamed: :saint:
![]()
Johan teidän perheessä on allergioita. :/Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:Alkuperäinen kirjoittaja HeiJeeJeeJee:Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:Alkuperäinen kirjoittaja HeiJeeJeeJee:Lohkoperunoita, perunat kuorineen lohkoiksi, vähän oliiviöljyä+basilikaa+rosmariinia ja uuniin tunniksi![]()
Mä teen kanssa ihan samoja. Paitsi että laitan myös porkkanoita, lanttua, naurista ja palsternakkaa samaan vuokaan
En saa syödä naurista tai palsternakkaa tai lanttua. Ja tyttö ei saa syödä porkkanaa :|
tuttu tilanne... mies on allerginen kaikille juureksille. ja kaaleille. ja pähkinöille. ja pavuille. Kiiville, sitruksille ja linsseille... porkkanalle..
Ja mä olen allerginen vehnälle, soijalle, maidolle ja ehkä kalalle... tyttö taas soijalle, vehnälle, kalalle, maidolle, ohralle, rukiille, kauralle, tattarille, hirssille... ja poika taas ei syö kuin riisipuuroa ja perunaa ja jauhelihakastiketta :headwall: :headwall: |O kokkaa siinä sitten perheateria...
Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:what the hell... ??mulla hyppäs tää ihan oudon näköseks... m,eni jotenkiun kerhon päälle ja nyt osoterivilläki lukee kaksplus.fi/kerhot... ??
siis muuten näyttää samalta mutta tää on kapeempi ja sit alla näkyy kerhon reunaa..
![]()
tälla palstalla ei tosiaan ota ihan kaikki airot veteen.. :kieh: :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja Vatkuli:Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:pervous on katsojan silmässä.
Tyydytän ruuanhimojani makkaralla. Jonka otin juuri uunista.
Hyvät mussut...![]()
![]()
viimeinen makkara uunista ulos- leikki siis meneillä siltsun salarakkaalla![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Vatkuli:niin tai sitten siltsu haluu seukata vain ja ainoastaan kärsiksen kanssa :ashamed:![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Vatkuli:Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:what the hell... ??mulla hyppäs tää ihan oudon näköseks... m,eni jotenkiun kerhon päälle ja nyt osoterivilläki lukee kaksplus.fi/kerhot... ??
siis muuten näyttää samalta mutta tää on kapeempi ja sit alla näkyy kerhon reunaa..
![]()
niin tai sitten siltsu haluu seukata vain ja ainoastaan kärsiksen kanssa :ashamed:![]()
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Johan teidän perheessä on allergioita. :/
Alkuperäinen kirjoittaja Kotihengetär:Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:Alkuperäinen kirjoittaja Kotihengetär:Uus yritys... moro :heart: :wave:
Moro moi!! =) :heart:
Peppi haluu tietää mistä saa noin hienoja tarroja??![]()
Sä oot saanu kirjeenEiks ookki ihania...ja ihan tiimarista. Tein niistä pikku-ukolle pienen "taulun" kaapinoveen ja voi että se tykkää niistä :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotihengetär:Alkuperäinen kirjoittaja Vatkuli:Alkuperäinen kirjoittaja Kotihengetär:Alkuperäinen kirjoittaja Vatkuli:Alkuperäinen kirjoittaja Kotihengetär:Uus yritys... moro :heart: :wave:
mää vasiten tulin koneelle roikkumaan c.s.i:n jälkeen, kun muistelin männä viikoilta teikäläisen vahtaavan sitä sarjaa vai tekeekö muistini mattiset & tepposet...mitäs teillä?
Tottakai katsoin, mun lemppari :heart: miami kuitenkin ykkönen![]()
Mites marsut??
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Alkuperäinen kirjoittaja Vatkuli:Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:what the hell... ??mulla hyppäs tää ihan oudon näköseks... m,eni jotenkiun kerhon päälle ja nyt osoterivilläki lukee kaksplus.fi/kerhot... ??
![]()
niin tai sitten siltsu haluu seukata vain ja ainoastaan kärsiksen kanssa :ashamed:![]()
ai jaa :snotty: :snotty: enks mä kelpaa enää :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Mitä teillä Kärsis sitten syödään?![]()
Aika haastavaa laittaa ruokaa, jos ei saa syödä mitään.
Tunsin joskus pojan, joka sai syödä muistaakseni hirssiä ja hirveä.
Eikä juuri muuta.
Alkuperäinen kirjoittaja Vatkuli:Alkuperäinen kirjoittaja Kotihengetär:Alkuperäinen kirjoittaja Vatkuli:Alkuperäinen kirjoittaja Kotihengetär:Alkuperäinen kirjoittaja Vatkuli:Alkuperäinen kirjoittaja Kotihengetär:Uus yritys... moro :heart: :wave:
Tottakai katsoin, mun lemppari :heart: miami kuitenkin ykkönen![]()
Mites marsut??
niiden emälän vatvominen saisi aika monen haluamaan ne laput silmilleen ja korvilleen :ashamed: ...kokeilen rittitutarin soittoa halujen lieventävänä lääkkeenä, mutta eivät reagoi samalla tavalla kuin mussut ritarin lauluihin :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:meillä kuuluu konserttia taas huoneesta... :kieh: :wave: tuuun takas jos ei mee kauan keikalla... :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Mitä teillä Kärsis sitten syödään?![]()
Aika haastavaa laittaa ruokaa, jos ei saa syödä mitään.
Tunsin joskus pojan, joka sai syödä muistaakseni hirssiä ja hirveä.
Eikä juuri muuta.