Onko kaikki ällöttävät ihmiset muuttanu mussumaahan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LisaMarie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Enkeli vai Piru:
Täytynee painua pehkuihin..
543623423.gif

Kaikille tasapuolisesti ja
10402%5B1%5D.gif
Angel or Devil has left the building tai jotain... :whistle:
Sää löydät niin ihkui kuvii. :laugh: Mutta, öitä murunen! :wave:

what the hell... ?? :o mulla hyppäs tää ihan oudon näköseks... m,eni jotenkiun kerhon päälle ja nyt osoterivilläki lukee kaksplus.fi/kerhot... ?? :o siis muuten näyttää samalta mutta tää on kapeempi ja sit alla näkyy kerhon reunaa.. :o

tälla palstalla ei tosiaan ota ihan kaikki airot veteen.. :kieh: :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja Vatkuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotihengetär:
Uus yritys... moro :heart: :wave:

hiphurraa :heart: :wave:

:heart: :hug:

mää vasiten tulin koneelle roikkumaan c.s.i:n jälkeen, kun muistelin männä viikoilta teikäläisen vahtaavan sitä sarjaa vai tekeekö muistini mattiset & tepposet ;) ...mitäs teillä?

Tottakai katsoin, mun lemppari :heart: miami kuitenkin ykkönen ;)

Mites marsut??

Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:
Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:
huomasko kukaan että mä yritin lähtee nukkumaan.. :whistle: :saint: :laugh: :laugh:

:hug: hyvä yritys!! :D

mää kävin jo huikkaamassa ötyjä sulle...mutta yllättävän hyvin näin pienen ja siron :laugh: vastaukset jää noteeraamatta :ashamed: :saint: :D

:D

no kyl mää nyt huomasin.. mutta emmä mennykkään ihan vielä.. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja HeiJeeJeeJee:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja HeiJeeJeeJee:
Lohkoperunoita, perunat kuorineen lohkoiksi, vähän oliiviöljyä+basilikaa+rosmariinia ja uuniin tunniksi :p

Mä teen kanssa ihan samoja. Paitsi että laitan myös porkkanoita, lanttua, naurista ja palsternakkaa samaan vuokaan

En saa syödä naurista tai palsternakkaa tai lanttua. Ja tyttö ei saa syödä porkkanaa :|

tuttu tilanne... mies on allerginen kaikille juureksille. ja kaaleille. ja pähkinöille. ja pavuille. Kiiville, sitruksille ja linsseille... porkkanalle..

Ja mä olen allerginen vehnälle, soijalle, maidolle ja ehkä kalalle... tyttö taas soijalle, vehnälle, kalalle, maidolle, ohralle, rukiille, kauralle, tattarille, hirssille... ja poika taas ei syö kuin riisipuuroa ja perunaa ja jauhelihakastiketta :headwall: :headwall: |O kokkaa siinä sitten perheateria...
Johan teidän perheessä on allergioita. :/

what the hell... ?? :o mulla hyppäs tää ihan oudon näköseks... m,eni jotenkiun kerhon päälle ja nyt osoterivilläki lukee kaksplus.fi/kerhot... ?? :o siis muuten näyttää samalta mutta tää on kapeempi ja sit alla näkyy kerhon reunaa.. :o

niin tai sitten siltsu haluu seukata vain ja ainoastaan kärsiksen kanssa :ashamed: :D

niin tai sitten siltsu haluu seukata vain ja ainoastaan kärsiksen kanssa :ashamed: :D

ai jaa :snotty: :snotty: enks mä kelpaa enää :xmas:

Moro moi!! =) :heart:

Peppi haluu tietää mistä saa noin hienoja tarroja?? :D

Sä oot saanu kirjeen ;) Eiks ookki ihania...ja ihan tiimarista. Tein niistä pikku-ukolle pienen "taulun" kaapinoveen ja voi että se tykkää niistä :heart:

juu kiitos. :flower: Ihania tosiaan.. pitääpä mennä tiimarissa käymään.. =)
kuulostaa ihanalta taululta.. :heart:

mä palaan kohta.. pakko kirjautuu välil ulos et sais tän taas normaalin näköseks.. :o

mää vasiten tulin koneelle roikkumaan c.s.i:n jälkeen, kun muistelin männä viikoilta teikäläisen vahtaavan sitä sarjaa vai tekeekö muistini mattiset & tepposet ;) ...mitäs teillä?

Mites marsut??

niiden emälän vatvominen saisi aika monen haluamaan ne laput silmilleen ja korvilleen :ashamed: ...kokeilen rittitutarin soittoa halujen lieventävänä lääkkeenä, mutta eivät reagoi samalla tavalla kuin mussut ritarin lauluihin :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:

ai jaa :snotty: :snotty: enks mä kelpaa enää :xmas:

kärsis on sekä jartsan että siltsun salarakas ja me muut ollaan vaan semmoisia vararenkaita :ashamed: :D

Mitä teillä Kärsis sitten syödään? :o
Aika haastavaa laittaa ruokaa, jos ei saa syödä mitään.

Tunsin joskus pojan, joka sai syödä muistaakseni hirssiä ja hirveä.
Eikä juuri muuta.

mä oon ja ollu pk:ssa jossa poika joka sai syödä noita kahta ruokalajia...

Mites marsut??

niiden emälän vatvominen saisi aika monen haluamaan ne laput silmilleen ja korvilleen :ashamed: ...kokeilen rittitutarin soittoa halujen lieventävänä lääkkeenä, mutta eivät reagoi samalla tavalla kuin mussut ritarin lauluihin :saint:

öö.. mistä te puhutte..?? :o

Mitä teillä Kärsis sitten syödään? :o
Aika haastavaa laittaa ruokaa, jos ei saa syödä mitään.

Tunsin joskus pojan, joka sai syödä muistaakseni hirssiä ja hirveä.
Eikä juuri muuta.

no, useimmiten mä tingin omista ruuistani ja syön samaa ruokaa miehen kanssa vaikka olisinkin vähän allerginen. Mu noireet kun on vaan vatsavaivoja useimmiten, paitsi tuo nokkorihottuma joka tuli kesken kalansyönnin. Tai sitten mä syön samaa ruokaa kuin tyttö syö ja jota poika kieltäytyy syömästä, ja mies syö jotain muuta. |O

Meillä syödään jauhelihakastiketta ja perunoita. Ne sopii kaikille kunhan kastikkeen tekee maissijauhoon :xmas: