Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ottakee miut mukkaan:haluaisin tulla mussuttajiin
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:Alkuperäinen kirjoittaja ottakee miut mukkaan:haluaisin tulla mussuttajiin
No eihän täältä ketään ole pois potkittu, mut vissiin on kielet kipeenä muillakin kun Kärsiksellä, kun on porukka ollu kovin hiljasta viimeaikoina =)
Mä olen ollu täällä tällä viikola melkein kokoajan :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:Alkuperäinen kirjoittaja ottakee miut mukkaan:haluaisin tulla mussuttajiin
No eihän täältä ketään ole pois potkittu, mut vissiin on kielet kipeenä muillakin kun Kärsiksellä, kun on porukka ollu kovin hiljasta viimeaikoina =)
täällä ei ole ollut paljon ketään samaan aikaan mun kanssa. En mä yksin viitsi mussuttaaja palstakin on tökkinyt aika paljon...
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:Mun tyttö menee huomenna sairaalaan. Ei meinaa pysyä nahoissaan kun odottaa niin innolla![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaParkula:Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:Mun tyttö menee huomenna sairaalaan. Ei meinaa pysyä nahoissaan kun odottaa niin innolla![]()
![]()
Voi pikkuista
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaParkula:Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:Mun tyttö menee huomenna sairaalaan. Ei meinaa pysyä nahoissaan kun odottaa niin innolla![]()
![]()
Voi pikkuista
![]()
pitikin kertoa sille etukäteen :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaParkula:
Alkuperäinen kirjoittaja ail:Moikka vaan :wave: Koneella tullut tänään istuttua aikas paljon liikaa....vai onko mikään liikaa?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ail:Moikka vaan :wave: Koneella tullut tänään istuttua aikas paljon liikaa....vai onko mikään liikaa?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaParkula:
Söpö nenä :heart: =)
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:Alkuperäinen kirjoittaja ail:Moikka vaan :wave: Koneella tullut tänään istuttua aikas paljon liikaa....vai onko mikään liikaa?![]()
ei koneella voi istua liikaa.
paitsi jos huomaa kasvaneensa tuoliin kiinni :attn: Siinä vaiheessa kannattaa vähän vähentää, ja soittaa pätevälle puutarhurille