Onko kaikki ällöttävät ihmiset muuttanu mussumaahan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LisaMarie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Alkuperäinen kirjoittaja ottakee miut mukkaan:
haluaisin tulla mussuttajiin

No eihän täältä ketään ole pois potkittu, mut vissiin on kielet kipeenä muillakin kun Kärsiksellä, kun on porukka ollu kovin hiljasta viimeaikoina =)

täällä ei ole ollut paljon ketään samaan aikaan mun kanssa. En mä yksin viitsi mussuttaa :laugh: ja palstakin on tökkinyt aika paljon...

Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Alkuperäinen kirjoittaja ottakee miut mukkaan:
haluaisin tulla mussuttajiin

No eihän täältä ketään ole pois potkittu, mut vissiin on kielet kipeenä muillakin kun Kärsiksellä, kun on porukka ollu kovin hiljasta viimeaikoina =)

täällä ei ole ollut paljon ketään samaan aikaan mun kanssa. En mä yksin viitsi mussuttaa :laugh: ja palstakin on tökkinyt aika paljon...
Mä olen ollu täällä tällä viikola melkein kokoajan :snotty:
Tai no, maanantaina oli tytön korvalääkäri (ei hätää, seuraava tarkastus elokuussa) ja eilen mun pää lääkäri (välitön hätä ohi, 2kk masenuslääkkeitä ja sit katotaan tarviiko Concerttaa ADHDn takia vai riittääkö uusuien toimintamallienopettelu)

Joten en oo olu kokoaikaa täällä, on ollu tota emälläkin :D

Alkuperäinen kirjoittaja RouvaParkula:
Mun tyttö menee huomenna sairaalaan. Ei meinaa pysyä nahoissaan kun odottaa niin innolla :o :D

:D Voi pikkuista :D

pitikin kertoa sille etukäteen :headwall:

No seuraavalla kerralla yllätät sitten. Meillä on toi paikallinen lääkäriasema pop niiden lelujen takia. :D

Alkuperäinen kirjoittaja ail:
Moikka vaan :wave: Koneella tullut tänään istuttua aikas paljon liikaa....vai onko mikään liikaa? :whistle:

ei koneella voi istua liikaa.

paitsi jos huomaa kasvaneensa tuoliin kiinni :attn: Siinä vaiheessa kannattaa vähän vähentää, ja soittaa pätevälle puutarhurille

Toisaalta jos ihminen voi kasvaankiinni vessanpyttyyn, ni eikö koneelle juurtuminen oo siihen verrattuna aika normaalia :whistle: ??