Ei haittaa, senkus tyydyttelet.Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:Ei kai teitä haittaa että tässä mussuttaessani samalla tyydytän himojani makkaralla? B)
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ei haittaa, senkus tyydyttelet.Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:Ei kai teitä haittaa että tässä mussuttaessani samalla tyydytän himojani makkaralla? B)
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:Ei kai teitä haittaa että tässä mussuttaessani samalla tyydytän himojani makkaralla? B)
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:Ei kai teitä haittaa että tässä mussuttaessani samalla tyydytän himojani makkaralla? B)
Alkuperäinen kirjoittaja Kotihengetär:Uus yritys... moro :heart: :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:mun on kanssa nyt lähdettävä nukkumaan.. kauniita unia pallerot!!:heart: :hug: :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:mun on kanssa nyt lähdettävä nukkumaan.. kauniita unia pallerot!!:heart: :hug: :wave:
Mun kans täytyy kohta. Öitä Muruliini. :wave:Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:mun on kanssa nyt lähdettävä nukkumaan.. kauniita unia pallerot!!:heart: :hug: :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja Vatkuli:Alkuperäinen kirjoittaja Kotihengetär:Uus yritys... moro :heart: :wave:
hiphurraa :heart: :wave:
Moh! :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Kotihengetär:Uus yritys... moro :heart: :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:huomasko kukaan että mä yritin lähtee nukkumaan..:saint:
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:huomasko kukaan että mä yritin lähtee nukkumaan..:saint:
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja HeiJeeJeeJee:Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:Alkuperäinen kirjoittaja HeiJeeJeeJee:Lohkoperunoita, perunat kuorineen lohkoiksi, vähän oliiviöljyä+basilikaa+rosmariinia ja uuniin tunniksi![]()
Mä teen kanssa ihan samoja. Paitsi että laitan myös porkkanoita, lanttua, naurista ja palsternakkaa samaan vuokaan
En saa syödä naurista tai palsternakkaa tai lanttua. Ja tyttö ei saa syödä porkkanaa :|
Alkuperäinen kirjoittaja Kotihengetär:Alkuperäinen kirjoittaja Vatkuli:Alkuperäinen kirjoittaja Kotihengetär:Uus yritys... moro :heart: :wave:
hiphurraa :heart: :wave:
:heart: :hug:
Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:mun on kanssa nyt lähdettävä nukkumaan.. kauniita unia pallerot!!:heart: :hug: :wave:
mitäs sä jo ny... :snotty:
mun täytyy varmaan myös piakkoin lähtä tästä ku ukkelilla aamuvuoroon meno...
mut öitä vaan kullervo :hug: :heart:
Öitä siullekin! :wave: Tulehan taas mussuttelemaan!Alkuperäinen kirjoittaja HeviäPRKLE:Jaa täytyy se painua itekki pehkuihin kun jätkä herää kuitenkin parin tunnin päästä huutelemaan...