Onko kaikki ällöttävät ihmiset muuttanu mussumaahan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LisaMarie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:
mun on kanssa nyt lähdettävä nukkumaan.. kauniita unia pallerot!! :D :heart: :hug: :wave:

mitäs sä jo ny... :snotty:
mun täytyy varmaan myös piakkoin lähtä tästä ku ukkelilla aamuvuoroon meno...

mut öitä vaan kullervo :hug: :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja HeiJeeJeeJee:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja HeiJeeJeeJee:
Lohkoperunoita, perunat kuorineen lohkoiksi, vähän oliiviöljyä+basilikaa+rosmariinia ja uuniin tunniksi :p

Mä teen kanssa ihan samoja. Paitsi että laitan myös porkkanoita, lanttua, naurista ja palsternakkaa samaan vuokaan

En saa syödä naurista tai palsternakkaa tai lanttua. Ja tyttö ei saa syödä porkkanaa :|

tuttu tilanne... mies on allerginen kaikille juureksille. ja kaaleille. ja pähkinöille. ja pavuille. Kiiville, sitruksille ja linsseille... porkkanalle..

Ja mä olen allerginen vehnälle, soijalle, maidolle ja ehkä kalalle... tyttö taas soijalle, vehnälle, kalalle, maidolle, ohralle, rukiille, kauralle, tattarille, hirssille... ja poika taas ei syö kuin riisipuuroa ja perunaa ja jauhelihakastiketta :headwall: :headwall: |O kokkaa siinä sitten perheateria...

Alkuperäinen kirjoittaja Kotihengetär:
Alkuperäinen kirjoittaja Vatkuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotihengetär:
Uus yritys... moro :heart: :wave:

hiphurraa :heart: :wave:

:heart: :hug:

mää vasiten tulin koneelle roikkumaan c.s.i:n jälkeen, kun muistelin männä viikoilta teikäläisen vahtaavan sitä sarjaa vai tekeekö muistini mattiset & tepposet ;) ...mitäs teillä?

Täytynee painua pehkuihin..
543623423.gif

Kaikille tasapuolisesti ja
10402%5B1%5D.gif
Angel or Devil has left the building tai jotain... :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:
Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:
mun on kanssa nyt lähdettävä nukkumaan.. kauniita unia pallerot!! :D :heart: :hug: :wave:

mitäs sä jo ny... :snotty:
mun täytyy varmaan myös piakkoin lähtä tästä ku ukkelilla aamuvuoroon meno...

mut öitä vaan kullervo :hug: :heart:

:D :laugh: emmä voikkaan mennä ihan vielä... nään muuten painajaisia makkarasta jos se on vika asia mistä keskusteltiin.. :whistle: :laugh:

Mä yritän nyt mennä vähän aikasemmin nukkuu.. toisn tänään nukuin päikkärit et ehkä voin ihan luvalla olla hetken vielä. :saint: