Onko jotenkin väärin viedä lapsi hoitoon klo8

  • Viestiketjun aloittaja vuorotyö
  • Ensimmäinen viesti
vuorotyö
vaikka itse menee iltavuoroon töihin? Toinen vanhempi hakee viim. klo15.30.
Minusta ei, korkein maksu kun menee joka tapauksessa niin syökööt amupalan samaan hintaan!
 
vieras
Ei kai siinä mitään väärää ole, jos haluaa niin tehdä. Viehän sitä moni työtönkin muksut hoitoon, vaikka on ihan koko päivän itse kotona. Kai se on ihan siitä kiinni, haluaako olla lapsen kanssa kotona vai ei, onko omia menoja jne.
 
Hmm, meillä vietiin lapsi vasta sitten hoitoon kun pitää. Ja niin viedään jatkossakin, vasta silloin kun toinen menee töihin. Siitähän se on pitkälti kiinni, haluaako olla lastensa kanssa vai ei. En yhden aamupalan takia hoitoon veisi yhtään sen aiemmin. Eikä ole kyllä vietykään.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja ei varmaan:
Milloin se iltavuorolainen sitten lastaan näkee? Eikö ole vanhemmalle kamalaa, jos ei yhtään yhteistä aikaa?
Iltavuorolainen näkee lastaan vapaapäivinä (ovat monesti viikolla, joilloin lapsikin kotona tai lyhyen päivän hoidossa jos lääkäriä tms menoa)
Ei kait kukaan aina illassa ole :whistle:
 
lilli
en voi viedä lastani hoitoon vasta mennessäni iltavuoroon koska iltavuoro alkaa klo 13,30 ja silloin on päikkärit/välipala aika ja haluan että ne saavat päiväkodissa tehdä rauhassa...


joten vien lapseni hoitoon klo 9.00. itsekin kerkeän vielä nukkua siinä ennen töitä ja jaksan olla töissä loppuun asti
 
unikuu108
mä vein ainakin kun iltavuorossa olin.. tulin myöhään kotiin ja sain vielä nukkua sen jälkeen rauhassa kun olin vienyt päiväkotiin et jakso illan taas olla töissä.
 
vieras
iltavuoro alkaa joko kello 13 tai 14. Päiväkotiin vien kello 10 jotta ehtivät leikkiä ennen ruokailua ( lasten oma toive) ja ruokailun jälkeen on päikkkärit, haetaan klo 16. ja vuorotyöläisillä on arkivapaita jolloin en vie lasta hoitoon vaan olen kotona heidän kansssaaa.
 
Epuli
itelläni kun on ollut iltavuoro (alkaa 13.30), olen vienyt lapsen hoitoon lounaaseen mennessä. Meillä ainakin sekä lapsi että äiti ovat iloisia kun saa nukkua pitempään ja tehdä välillä rauhassa kotona omia juttuja aamustakin, eikä ole aina kiire hoitoon heti herättyä, kuten semmoisina aamuina kun on aamuvuoroon meno.
Mutta kukin tyylillään..
 
Ei kai se väärin ole. Mä en vaan viittis herätä ja lähteä noin aikasin mihinkään kun ei kerran tarvii. Toinen mitä mietin oli et mä itse koen maksavani lapsen hoidosta, en varsinaisesti syömisistä. Mut mitäs nää mulle edes kuuluu..
 
Epuli
Lisään vielä, että minä vein lounasaikaan mennessä siksi, että ei tarvii kesken päikkäriajan viedä.. Mutta itelläni oli kyllä huono omatunto siitäkin, kun vein lapsen hoitoon ja itelle jäi vielä yli tunti vapaata ennen työvuoron alkua:(
 
vieras
Ei se aamupala nyt niin paljoa maksa. Voi juma että olet itsekäs. Hoidata vaan lapsi kokonaan siellä tarhassa. Ethän näe häntä illallakaan, varmasti jo nukkumassa kun kotiudut. Voi näitä nykyajan äitejä *huokaa*
 
meillä alotetaan hoito ensi viikolla,ja mulla on vuoro työ.kun olen aamu vuorossa hoitoon mennään 06.30 ja haen n.14.30 kotiin kun taas menen iltavuoroon vien hoitoon vaan välillä että ei tulisi liian pitkää väliä näin alkuun mutta sinne vien vasta 11 ja mies hakee 17.00
 

Yhteistyössä