E
esikoisen äiti ihmeissään
Vieras
Oltiin tuossa pojan kanssa kävelyllä, ikää 2v 1kk. Poika ei halunnut istua vaan kävellä ja juosta itse. Ohi käveli nainen kärryjen kanssa ja kysyi pojan ikää. Kun sanoi niin kauhisteli, että meillä tämä on saman ikäinen ja en kyllä ikinä uskaltaisi antaa kävellä itse. No siinä se hänen lapsensa istui vaunuissa turvavyöt tiukasti kiinni ja tutti suussa.
Niin onko se "noin pienen" itse käveleminen jotenkin tosi erikoista? Kun se nainen oli oikeasti ihan kauhuissaan kun meidän poika kipitteli itse vieressä turvallisella kävelytiellä? Vai kävelytienkö takia se kauhisteli? Pieniä metsäreissujakin on pojan kanssa jo tehty, jotain 2-3 kilometriä ja siellä ei halua, että edes kädestä pidetään kiinni vaan haluaa itse mennä.
Niin onko se "noin pienen" itse käveleminen jotenkin tosi erikoista? Kun se nainen oli oikeasti ihan kauhuissaan kun meidän poika kipitteli itse vieressä turvallisella kävelytiellä? Vai kävelytienkö takia se kauhisteli? Pieniä metsäreissujakin on pojan kanssa jo tehty, jotain 2-3 kilometriä ja siellä ei halua, että edes kädestä pidetään kiinni vaan haluaa itse mennä.